folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hamam Açma Fikri



Hamam Açma Fikri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    Hocalar nasıl olur giresunda 1 tane bile hamam yok işlermi acaba : ) ? 

    edit: 1 tane varmış ama  oda çok eskiymiş 


    Yol Güzeldir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    Hacı bana sorarsan hamam kültür işidir. ha sıfırdan kültür oluşturcam dersen bilmem ama hiç olmayan bi yerde zor gibi geliyor :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek
    livane bunu yazdı

    Hacı bana sorarsan hamam kültür işidir. ha sıfırdan kültür oluşturcam dersen bilmem ama hiç olmayan bi yerde zor gibi geliyor :)

    hamam fikri erzurudan merak sardı kültür felan değil bildiğin pimaş borulardan döşemiş plastik kaseler felan benimki öyle olmaz bildiğin mermerden felan tasları bakırdan gibi şeyler 


    Yol Güzeldir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek

    Askerde banyo yapamamaktan içatmı buluyorsun lan :D hamam işi yaş 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek
    Wine bunu yazdı

    Askerde banyo yapamamaktan içatmı buluyorsun lan :D hamam işi yaş 

    yok be kardeşim ne bileyim açardım büyük bi yer hamamı sahunası :D


    Yol Güzeldir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    umraniyede otururken evin yakininda vardi, sicak su havuzu da vardi adamlarin haftada bir mutlaka giderdim, alisinca cok kotu sariyo insan gitmeyince pis hissediyosun kendini


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı

    umraniyede otururken evin yakininda vardi, sicak su havuzu da vardi adamlarin haftada bir mutlaka giderdim, alisinca cok kotu sariyo insan gitmeyince pis hissediyosun kendini

    kendi fikrimde millet artık banyo niyetine gidiyo haftada 2 kere gidiyo tamam 


    Yol Güzeldir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yNsr
    yNsr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    burada 2,5 lira giriş giden eden yok :)


    In every job there is a no
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    ilk yatirim maliyeti yüksek olup geri dönüşü az az olan işler bana hiç cazip gelmiyor, bu da öyle.

    buna yatiracagin parayla al bi inşaat iskelesi(çelik), kiraya ver müteahhitlere, ustalara. daha risksiz ve karlı.
Toplam Hit: 986 Toplam Mesaj: 9