Handycafe İp Adresleri Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    arkadaşlar net cafemiz için sabit ip aldık.

    handycafede clientlere ana bilgisayarın local ipsini verince görüyor.

    fakat elektrik kesintisinde filan ana makinenin local ip si değiştiği için tüm clientlerde deep freeze yi açıp ipleri değiştirmek gerekiyor.

    biz bu durumdan sıkıldık.  Diğer net cafeler  sabit ip ile farklı bir yöntem izliyor ama biz bunu bilmiyoruz. Bilen var mı


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    ana makinana sabit ip ver?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    lalada bunu yazdı:
    -----------------------------

    ana makinana sabit ip ver?


    -----------------------------

    bir kere ana makineye sabit ip verdik. internete bağlanamadık :)

     

    detaylı şekilde nasıl yapacağımızı anlatabilirmisiğn hocam?


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    ana makinaya ip verdiğin yerdeki varsayılan ağ geçidi yerine modemin ip adresini yaz internete cıkarsın ozaman.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    hatta bence bütün clientlere sabit ip ver daha sağlıklı olur

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    hocam bi resimli anlatma imkanınız varmı?

    ne yaptıysak net gidiyor.

     


  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bi resimli anlatma imkanınız varmı?

    ne yaptıysak net gidiyor.

     


    -----------------------------

    hacı bak simdi

    modemin arayuz ipsi ne ise (192.168.1.1 yada 192.168.2.1 olur) onu varsayılan ag gecidine yazıcan

    ip adreside modem adresi ile baglantılı olarak (yani 3.hane ne ise oraya kadar modem bi sonuncu haneyi degişik vericen ) mesela modem 192.168.2.1 mi. ip adresinde 192.168.2.2 gibi vericen

    alt ag maskesi 255.255.255.0

    dns adresin ise yine modemin arayuzu kac ise onu vericen.

    tum makineleri bu sekilde (deepfreeze falan acıksa kaydetmez haberin olsun) kaydedersen sorunun kalmaz

    umarım acıklayıcı olmustur


    http://www.youtube.com/watch?v=n-O0mSUNVlU
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    Helyum hocam çok sağolasın sana bi pm attım bi bak ya :D


Toplam Hit: 5256 Toplam Mesaj: 8