folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Hangi Driverların Benim Olduğunu Nasıl Anlayabilirim?



Hangi Driverların Benim Olduğunu Nasıl Anlayabilirim?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    ben şimdi nlite programıyla bi format dvd si oluşturmak istiyorum. bi driver cd'm var bütün driverlar orda.

    cd'nin anadizinindki setupı çalıştırınca lazım olanları kendi kuruyordu. şimdi nlite programının sürücüler bölümünden cdyi gösterdim. 100'e yakın driver buldu.

    bunların hangisinin bana gerekli olduğunu nasıl anlayacağım?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Game_Over
    Game_Over's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2006
    Erkek
    cd nin içinde gir driver dosyası olur genelde ordqaki drıverlar xp için olanları senindir zaten çoğu drıver cd lerinin autron ekranının baş sayfasında yüklenmemiş drıverlare çıkıyo sen onların hedefini bulacan

    Ayranı yok içmeye, taksiyle gidiyo sıçmaya
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    bu kadar driver var cdnin içinde hangileri benim anlamanın kolay bi yolu. yok mu? bilgisayarımda kurulu olanları öğrensem yeticek.

     @Moon_Shine everest gösteriyosa hepsini kurarım

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    hocam nlite programını biliyo musun sen formattan sonra kurmak istediğin driverları programları falan ekliyosun o kuruyo hepsini otomatik. işte bunun için lazım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    evet buldum sonunda. bu programı indirip kurduktan sonra sağ taraftaki "fast collect" butonu ile sisteminizde kurulu olan sürücüleri görebilir yedekleyebilir ve güncelleyebilirsiniz.

    http://www.zhangduo.com/mydrivers.exe

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengesiz
    dengesiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    driver magican diye proğram var hoca onnu kur onla yedekle driverları ondan sonya nereye yedeklediysen oaryı goster nlite a okadar

    Doğru kişi olmak meselenin yarısıdır, diğer yarısı; doğru zamanda, doğru yerde, doğru kişilerle karşılaşmış olmanızdır.
Toplam Hit: 853 Toplam Mesaj: 6