Hangi DVD Yazma Programını Kullanıyorsunuz?
-
Hangi DVD yazma programını kullanıyorsunuz? kaliteli bedava sürüm temiz dvd programı biliyor musunuz? neroyu hiç sevmiyorum yeni programlar lazım. teşekkürler.
-
cd burner xp
neroya kıyasla her yer de taşıyabilirsin küçük boyutta bir program.
-
valla öyle bi program kullanmıyorum
-
birader internetten bir ara nero yüzünden kurulumsuz(portable) program aradım ve bunu buldum.Hem beleş hem de özelliklere bakınca nerodan kalıcı yanı yok gibi.Gerçi ben profesyonel iş yapıyor değilim dvd cd falan yazıyom sen de ben gibiysen bunu bul biyerden indir derim.
Bu kurulumsuz program,kurma işiyle falan uğraşmaya gerek yok.Yüklü olduğu yerden(benim disk D de) bir kısayool alıyorum tamam.
format sonrası da nero ile uğraşmak zor geliyodu,şimdi sadece kısayol yeterli...
http://postimage.org/image/3183hnn1g/
-
InfraRecorder
-
kalemlik bunu yazdı:
-----------------------------
Hangi DVD yazma programını kullanıyorsunuz? kaliteli bedava sürüm temiz dvd programı biliyor musunuz? neroyu hiç sevmiyorum yeni programlar lazım. teşekkürler.
-----------------------------nero kullanırdım.2-3 ay evvelne kadar.özellikle dvd vcd convert için.fakat özellikle 10.sürüm nane çıktı.
nero essentials da reklamlı çıkınca ashampoo free sorun yok kardeş gibi geçiniyoruz.
zaten yeni nesil dvd playerlar divx v.s uyumlu dandik convert programlar bile işe yarıyor artık
-
Windows için ImgBurn diye bi program vardı, rene de onu önermişti sanırım zamanında benzer bi konu da ben açmıştım. Ücretsiz + iyi
-
adını reneden duyduğum sistemi hiç kasmayan sadece işini yapıp giden TR desteğide bulunan özellikle ota boka karışmayan (torrent indirmeye çalışmak felan) güzel bi şey olan >
Infra Recorder
http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=infra+recorder
Download:
-
Ashampoo
-
CDBurnerXP
-
K3b
