

Hangi Grid Pluginini Kullanıyorsunuz? (Html)
-
selamlar
hep datatables kullandım daha önce. baya da alıştım. bugün aggrid gördüm güzel geldi.
burda arada hannibalking falan güzel kütüphaneler paylaşıyor belki bu konuda da duymadığım güzel kütüphaneler var işimi kolaylaştırır diye sorayım dedim.
ne önerirsiniz? excel tarzı bir arayüze ihtiyacım var, ve buton ekleme, düzenleme , arama, pivot gibi özellikleri olursa ve bunları koda dökmek kolay olursa çok sevinirim
-
valla reyiz ben de full datatables kullandım. Çalıştığım yerler de hep datatables kullanıyordu. Sanırım bu işin en iyisi o. Şuan frontend için vue yazıyoruz. Komponentlerimizi yavaş yavaş https://www.syncfusion.com/ şunlara taşımaya başladık. çok kullanışlı değiller ama epey özellik ve imkan sunuyorlar. Bir göz at
-
sLeymN bunu yazdı
valla reyiz ben de full datatables kullandım. Çalıştığım yerler de hep datatables kullanıyordu. Sanırım bu işin en iyisi o. Şuan frontend için vue yazıyoruz. Komponentlerimizi yavaş yavaş https://www.syncfusion.com/ şunlara taşımaya başladık. çok kullanışlı değiller ama epey özellik ve imkan sunuyorlar. Bir göz at
ben de kendimi bildim bileli datatables kullandım da, çok vakit harcatmadan arayüze yeni özellikler katabileceğim bir kütüphane vardır belki diye düşündüm.
syncfusion da güzelmiş, biraz bahalı ama
https://github.com/FancyGrid/awesome-grid
bi de şöyle bişey buldum
-
yolbulucu bunu yazdısLeymN bunu yazdı
valla reyiz ben de full datatables kullandım. Çalıştığım yerler de hep datatables kullanıyordu. Sanırım bu işin en iyisi o. Şuan frontend için vue yazıyoruz. Komponentlerimizi yavaş yavaş https://www.syncfusion.com/ şunlara taşımaya başladık. çok kullanışlı değiller ama epey özellik ve imkan sunuyorlar. Bir göz at
ben de kendimi bildim bileli datatables kullandım da, çok vakit harcatmadan arayüze yeni özellikler katabileceğim bir kütüphane vardır belki diye düşündüm.
syncfusion da güzelmiş, biraz bahalı ama
https://github.com/FancyGrid/awesome-grid
bi de şöyle bişey buldum
la biz para vermeden kullanıyoruz ama nasıl kullandık bilemedim :D dur yarın öğreneyim bir.
-
sLeymN bunu yazdıyolbulucu bunu yazdısLeymN bunu yazdı
valla reyiz ben de full datatables kullandım. Çalıştığım yerler de hep datatables kullanıyordu. Sanırım bu işin en iyisi o. Şuan frontend için vue yazıyoruz. Komponentlerimizi yavaş yavaş https://www.syncfusion.com/ şunlara taşımaya başladık. çok kullanışlı değiller ama epey özellik ve imkan sunuyorlar. Bir göz at
ben de kendimi bildim bileli datatables kullandım da, çok vakit harcatmadan arayüze yeni özellikler katabileceğim bir kütüphane vardır belki diye düşündüm.
syncfusion da güzelmiş, biraz bahalı ama
https://github.com/FancyGrid/awesome-grid
bi de şöyle bişey buldum
la biz para vermeden kullanıyoruz ama nasıl kullandık bilemedim :D dur yarın öğreneyim bir.
ya biz saas yapıyoruz, lisanssız kullanırsam sonra gelip başımıza bela açarlar götüm yemez ona :D