folder Tahribat.com Forumları
linefolder Html - CSS - XML - JavaScript - Ajax
linefolder Hangi Grid Pluginini Kullanıyorsunuz? (Html)



Hangi Grid Pluginini Kullanıyorsunuz? (Html)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    selamlar

    hep datatables kullandım daha önce. baya da alıştım. bugün aggrid gördüm güzel geldi.

    burda arada hannibalking falan güzel kütüphaneler paylaşıyor belki bu konuda da duymadığım güzel kütüphaneler var işimi kolaylaştırır diye sorayım dedim.

    ne önerirsiniz? excel tarzı bir arayüze ihtiyacım var, ve buton ekleme, düzenleme , arama, pivot gibi özellikleri olursa ve bunları koda dökmek kolay olursa çok sevinirim


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    valla reyiz ben de full datatables kullandım. Çalıştığım yerler de hep datatables kullanıyordu. Sanırım bu işin en iyisi o. Şuan frontend için vue yazıyoruz. Komponentlerimizi yavaş yavaş https://www.syncfusion.com/ şunlara taşımaya başladık. çok kullanışlı değiller ama epey özellik ve imkan sunuyorlar. Bir göz at


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    sLeymN bunu yazdı

    valla reyiz ben de full datatables kullandım. Çalıştığım yerler de hep datatables kullanıyordu. Sanırım bu işin en iyisi o. Şuan frontend için vue yazıyoruz. Komponentlerimizi yavaş yavaş https://www.syncfusion.com/ şunlara taşımaya başladık. çok kullanışlı değiller ama epey özellik ve imkan sunuyorlar. Bir göz at

    ben de kendimi bildim bileli datatables kullandım da, çok vakit harcatmadan arayüze yeni özellikler katabileceğim bir kütüphane vardır belki diye düşündüm. 

    syncfusion da güzelmiş, biraz bahalı ama

    https://github.com/FancyGrid/awesome-grid

    bi de şöyle bişey buldum


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı
    sLeymN bunu yazdı

    valla reyiz ben de full datatables kullandım. Çalıştığım yerler de hep datatables kullanıyordu. Sanırım bu işin en iyisi o. Şuan frontend için vue yazıyoruz. Komponentlerimizi yavaş yavaş https://www.syncfusion.com/ şunlara taşımaya başladık. çok kullanışlı değiller ama epey özellik ve imkan sunuyorlar. Bir göz at

    ben de kendimi bildim bileli datatables kullandım da, çok vakit harcatmadan arayüze yeni özellikler katabileceğim bir kütüphane vardır belki diye düşündüm. 

    syncfusion da güzelmiş, biraz bahalı ama

    https://github.com/FancyGrid/awesome-grid

    bi de şöyle bişey buldum

    la biz para vermeden kullanıyoruz ama nasıl kullandık bilemedim :D dur yarın öğreneyim bir.


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    sLeymN bunu yazdı
    yolbulucu bunu yazdı
    sLeymN bunu yazdı

    valla reyiz ben de full datatables kullandım. Çalıştığım yerler de hep datatables kullanıyordu. Sanırım bu işin en iyisi o. Şuan frontend için vue yazıyoruz. Komponentlerimizi yavaş yavaş https://www.syncfusion.com/ şunlara taşımaya başladık. çok kullanışlı değiller ama epey özellik ve imkan sunuyorlar. Bir göz at

    ben de kendimi bildim bileli datatables kullandım da, çok vakit harcatmadan arayüze yeni özellikler katabileceğim bir kütüphane vardır belki diye düşündüm. 

    syncfusion da güzelmiş, biraz bahalı ama

    https://github.com/FancyGrid/awesome-grid

    bi de şöyle bişey buldum

    la biz para vermeden kullanıyoruz ama nasıl kullandık bilemedim :D dur yarın öğreneyim bir.

    ya biz saas yapıyoruz, lisanssız kullanırsam sonra gelip başımıza bela açarlar götüm yemez ona :D 


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
Toplam Hit: 1498 Toplam Mesaj: 5
datatables aggrid