folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Hangi İnternet Paketini Seçmeyelim



Hangi İnternet Paketini Seçmeyelim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    Selam Arkadaşlar.

    İnternetim şuan 4 gb kotalı ayda yaklaşık 50-60 civari ödüyorum.Artık sınırsız'a geçmenin vakti geldi.Sizce hangi

    internet paketlerini almalıyım ?

    netlimitsiz 8 mbps kadar alırsam 15 gb geçtikten sonra 512 kb düşüyomuş.

    1 Mbps  limitsiz tarifesini mi alayım ?

    1 Mbps ile 8 Mbps kadar arasında ne farkı var artıları neler eksileri neler ?


    Ücretlerini de belirtirseniz sevinirim.

    Ayrıca  4 gb kotalı kullanıcısıyım  download hızım 26 kb (:

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    sabah akşam indirirm aylık 100 gb dan aşşa kotam olmaz diyersan 1 Mbit sınırsız derim ama Yok 15 gb tı kolay kolay geçmem benden başka Çok kullanan yok dersen 8 mbit e kadar olanı al.

    *1mbit de indirme hızın en fazla 110 Kb/s dir en fazla 8mbitte yaklaşık 800 kb/s dir yani Online birşey izlerken yada indirme yaparken Çok rahat edersin Kotayı aşmadığın sürece

    *1 mbitte nekadar idirdim ne akdar kotam kaldı derdi yok kafana göre takıl.

    *Birde 2 den falza kllanıcı varsa Neti 1 mbit sınırsız daha mantıklı bence

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek
    8 mbps taahhütsüz açtırıcam.sorna 1 mbps geçebilirim dimi ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    8 mbps coder'm

    8 mbps ile dosya çekerken daha hızlı indiriyor .. Bulunduğun ilde alt yapı calışmaları varsa 5 ila 6 ( mbps ) bağlantı alırsın sorun yoksa tamda alabiliten yüksek

    en iyisi 8'e geçmen ..

    ayrıca benim 15gb'yi geçtikten sora indirilme gibi bir durumum olmadı takır takır 800 / 950 kb/sn de çekiyor dosyayı.

    @ Ewelanche'nin dediği gibi 2 kişi kulanırsan vs .. 8mbps daha uygun ki öyle yapıyorum :D sorun yok :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    hocam, eğer bulundugunuz bolgede superonlıne varsa direk onu kullan. bırak ttneti. ev telefonu bıle gerektırmeden adamlar ınternet verıyor hemde 10 mbps sınırsız fıyatı ttnetin 8 mb e kadar fıyatına eşit. ilk ay ücretsiz. begenmessen gerı ıade edebılıyorsun. modemını fln da getırıyorlar. kurulumunuda yapıyorlar. ılk aydan sonrakı 3 ay da, ayda sadece 10 lıra oduyorsun.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g3da
    g3da's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    PCoDeR bunu yazdı:
    -----------------------------
    8 mbps taahhütsüz açtırıcam.sorna 1 mbps geçebilirim dimi ?
    -----------------------------

    geçersin ama 1 ay sonra . 1 ay kullanman gerekiyor.

Toplam Hit: 1096 Toplam Mesaj: 6