folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Hangi İnternet Servis Sağlayıcısı ?



Hangi İnternet Servis Sağlayıcısı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    hocalar öğrenciyim ttnette 8 mbps ' e kadar 50 gb adil kullanım kotalı limitsiz int 59 tl.

    biri adsl de 5 ay 5 tl kalanı 82 tl limitsiz int 8 mbps

     

    varmıdır bende öğrenciyim bu öğrenci için faydalı maddi ve teknik olanak olarak bi kampanya bilen müridimiz ?


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    10 Mbit metronet 47 lira ödüyorum. Adil kullanım uygulamadılar hiç ayrıca ne hikmetse 2.6 mb/sn ile download yapıyorum ki 20mbit ten fazla ediyo.

    Arada lag yapıyo o kadar :))

     


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    NmC bunu yazdı

    10 Mbit metronet 47 lira ödüyorum. Adil kullanım uygulamadılar hiç ayrıca ne hikmetse 2.6 mb/sn ile download yapıyorum ki 20mbit ten fazla ediyo.

    Arada lag yapıyo o kadar :))

     

    upload hizin nedir ?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    NmC bunu yazdı

    10 Mbit metronet 47 lira ödüyorum. Adil kullanım uygulamadılar hiç ayrıca ne hikmetse 2.6 mb/sn ile download yapıyorum ki 20mbit ten fazla ediyo.

    Arada lag yapıyo o kadar :))

     

    upload hizin nedir ?

    hacı araştırdm adam çıkmştır diye söylüyorum upload ve download hızı eşit. 6.54 down / 5.23 up 5 ms 

    bi resim vardı aynen böyleydi speed testi.. ne kadar doğru bilmiyorum


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek
    WebJas bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    NmC bunu yazdı

    10 Mbit metronet 47 lira ödüyorum. Adil kullanım uygulamadılar hiç ayrıca ne hikmetse 2.6 mb/sn ile download yapıyorum ki 20mbit ten fazla ediyo.

    Arada lag yapıyo o kadar :))

     

    upload hizin nedir ?

    hacı araştırdm adam çıkmştır diye söylüyorum upload ve download hızı eşit. 6.54 down / 5.23 up 5 ms 

    bi resim vardı aynen böyleydi speed testi.. ne kadar doğru bilmiyorum

    http://www.speedtest.net/result/2198605711.png

    Şu an bu şekilde... Vakitten vakite değişiyo :))


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    NmC bunu yazdı
    WebJas bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    NmC bunu yazdı

    10 Mbit metronet 47 lira ödüyorum. Adil kullanım uygulamadılar hiç ayrıca ne hikmetse 2.6 mb/sn ile download yapıyorum ki 20mbit ten fazla ediyo.

    Arada lag yapıyo o kadar :))

     

    upload hizin nedir ?

    hacı araştırdm adam çıkmştır diye söylüyorum upload ve download hızı eşit. 6.54 down / 5.23 up 5 ms 

    bi resim vardı aynen böyleydi speed testi.. ne kadar doğru bilmiyorum

    http://www.speedtest.net/result/2198605711.png

    Şu an bu şekilde... Vakitten vakite değişiyo :))

    benimkide bu macera aramaya gerek yokmus sagolasin :)


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nonick
    nonick's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
     

    benimkide bu macera aramaya gerek yokmus sagolasin :)

    seninki ne?

     


    hay
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nonick
    nonick's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    NmC bunu yazdı

    10 Mbit metronet 47 lira ödüyorum. Adil kullanım uygulamadılar hiç ayrıca ne hikmetse 2.6 mb/sn ile download yapıyorum ki 20mbit ten fazla ediyo.

    Arada lag yapıyo o kadar :))

     

    ve hocam seninkinde kota var mı?


    hay
Toplam Hit: 856 Toplam Mesaj: 8