Hangi Monitor?
-
AOC e2352PHz ile HP 2311gt arasında kaldım. İkisi de işe yaramaz ise 2D veya 3D ne alınabilir 300-350 lira civarı (23'' tercih)
AOC'nin dinamik kontrastı diğerinin 7 katı. bunun dışında çok bir fark yok. yalnız yabancı bir inceleme sitesinde 3d teknolojilerinin çok farklı olduğu yazıyor. Bir başkası da hp'ye gaming'e uygun graphics'e değil Aoc için tam tersini söylemiş.
3d teknolojileri, rahatlığı ve oyunları 3d oynamak açısından hangisi? Bir de yanlarında ne gözlük geliyor mu daha fazla gözlük edinebilir miyiz?
http://www.bimeks.com.tr/urun/120692/hp-2311gt-3d-23-led-backlit-monitor.aspx#specs
-
Aklıma hangi sandalye? geldi
-
:D haklısın başlık biraz öyle olmuş
Toplam Hit: 595 Toplam Mesaj: 3
