Hangi Monitor?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uLtRaLoVeR
    uLtRaLoVeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    AOC e2352PHz ile HP 2311gt arasında kaldım. İkisi de işe yaramaz ise 2D veya 3D ne alınabilir 300-350 lira civarı (23'' tercih)

    AOC'nin dinamik kontrastı diğerinin 7 katı. bunun dışında çok bir fark yok. yalnız yabancı bir inceleme sitesinde 3d teknolojilerinin çok farklı olduğu yazıyor. Bir başkası da hp'ye gaming'e uygun graphics'e değil Aoc için tam tersini söylemiş.

    3d teknolojileri, rahatlığı ve oyunları 3d oynamak açısından hangisi? Bir de yanlarında ne gözlük geliyor mu daha fazla gözlük edinebilir miyiz?

     

     

    http://www.vatanbilgisayar.com/aoc-e2352phz-23-e2352phz-3d-led-monitor/productdetails.aspx?I_ID=59479

    http://www.bimeks.com.tr/urun/120692/hp-2311gt-3d-23-led-backlit-monitor.aspx#specs

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaniSokucu
    CaniSokucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    Aklıma hangi sandalye? geldi


    Şafak 1152!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uLtRaLoVeR
    uLtRaLoVeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    :D haklısın başlık biraz öyle olmuş

Toplam Hit: 595 Toplam Mesaj: 3