folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Hangi Ses Kartı Olur..?



Hangi Ses Kartı Olur..?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    müridler  anakart nvidia geforce4 mx 440 with agp8x..buna yükleyecegim ses kartı nedir ismini veya indirme adersini yazarsanız sevinirim..


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    realtek ?


    (:
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    kerim bunu yazdı:
    -----------------------------

    realtek ?


    -----------------------------

    hocam realtek indirdim fakat olmadı bir türlü...


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siganfu
    siganfu's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2008
    Erkek

    nvidia'nin sitesinden bak. ürünün özelliklerinde yazar hangi ses karti olduğunu. ona gre bulup indirirsin.


    Elin ekmeği ile yaşayan kurt kahrolsun, Boynunda tasma izi taşıyan kurt kahrolsun, Kar yağmış dağlarına, üşüyen kurt kahrolsun, Kahrolsun kurt postunu giyen yalancı kuzu,Dağıtanlar kahrolsun kurt sesli ordumuzu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    hocam everest adlı programı indir onu dene onda yazar ordan bulup indirebilirsin ;)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    Hammett bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam everest adlı programı indir onu dene onda yazar ordan bulup indirebilirsin ;)


    -----------------------------

     

    sanırım en iyisi everestle halletmek hocam saolasınız...


  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoNam3
    NoNam3's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam o sorduğun ekran kartı, bildiğim kadarıyla o anakart değil, en iyisimi bir everest kur, ama tavsiyemi sorarsan,

    biraz eski bir bilgisayarın var tahminim, 4 yıllık civarı, iyisimi sen Creative Soundblaster Live 5+1 24bit ses kartını gönül ferahlığı ile satın al gitsin...


    #i#m#z#a#m# #i#s#m#i#m#d#i#r#
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    müridler anakart markası ""kobian kob p4m266a ndmx""  diye garip bir marka buna uygun ses kartı bulup indirebilir miyim...bildiginiz bi site var mı??


  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    müridler anakart markası ""kobian kob p4m266a ndmx""  diye garip bir marka buna uygun ses kartı bulup indirebilir miyim...bildiginiz bi site var mı??


    -----------------------------

    google.

     

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&q=kobian+kob+p4m266a+ndmx+driver&meta=&aq=f&oq=kobian+kob+p4m266a+ndmx+driver&fp=ed8885437d6e1fd0


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
Toplam Hit: 1307 Toplam Mesaj: 9