Hangisini Kaldırsam Sorun Yaratmaz?
-
Msconfig'ten birkaç programı kapatmak istiyorum.Sizce bunlardan hangisini kapatırsam sorun yaratmaz?http://img268.imageshack.us/img268/4967/whichone.jpg
-
soundman ve ctfmon hariç alayını silsende sorun olmaz.
ctfmonuda silsen olr heralde silsende tekrar ekleniyor die biliyorum + ses smgesini istemiosan soundmanide kaldr :D -
Kablosuz ağ için windows'un programını değil de atheros'un programını kullanıyorsan sadece o kalsın diğerlerini kaldır. Kablosuz ağ için windows'un kendi arayüzünü kullanıyorsan atherus'u da kaldırabilirsin.
-
hepsini kapatabilirsin hiç bişi olmaz. sağ alt köşede sadece simgleri gözükmez. sesin.
-
Hepsini kaldırırsam sesi ve wirelessi nasıl açcam? Başlat'tan mı?
-
Metanet bunu yazdı:
-----------------------------
soundman ve ctfmon hariç alayını silsende sorun olmaz.
ctfmonuda silsen olr heralde silsende tekrar ekleniyor die biliyorum + ses smgesini istemiosan soundmanide kaldr :D
-----------------------------
Bana sadece wireless lazım zaten -
35ygt45 bunu yazdı:
-----------------------------
Metanet bunu yazdı:
-----------------------------
soundman ve ctfmon hariç alayını silsende sorun olmaz.
ctfmonuda silsen olr heralde silsende tekrar ekleniyor die biliyorum + ses smgesini istemiosan soundmanide kaldr :D
-----------------------------
Bana sadece wireless lazım zaten
-----------------------------
O zmn darkskullun dediğini yap hocam
-
Darkskullun dediğini yaptım şimdi sadece ACU açık
Toplam Hit: 1102 Toplam Mesaj: 8
