Hangisini Önerirsiniz
-
mrb arkadaşalar öncelikle şunu sölemeliyim bilgisayar konusunda hayli bilgili değilim...amacım bir internet sayfası hazırlamak..burası başta olmak üzere bir çok foruma baktım acaba hangi dil daha kolay ve daha kapsamlı fakat her yerde bir başkası ön plana çıkıor...sizin önerileriniz nedir?
-
buradaki çoğu arkadasın asp diyecegini düsünüyorum ama bana kalırsa php bence php ögren
-
bende hiç bir şeyden anlamıyorum ama html css bunları bildinmi gerisinin geliceğini düşünüyorum çok eğlencelli bi o kadarda sıkıcı haberin olsun eğer biraz akıllıysan eglenceli olucagını düşünüyorum :)
-
not : buradaki cogu arkadaş da asp diyip yanlıs yola yönlendirmesin kimseyi :) forewa php ;)
soruna gelince , html öğren usta.. sonra xhtml + css nin ne oldugunu öğren.. tablo tasarım ve div + css tasarım hakkında bilgi edin.. cok az uygulama dene.. kendince ufak şablonlar cıkarmaya calıs.. html tagları ve kullanımları iyi öğrn.. ondan sonra php videolu eğitim setlerinden birini çek.. (turkphp yi çekme adam ille de haram zıkkım ederim hakkımı helal etmem dio .. haklı kendince) php yi de kavra.. sonra tasarım da yaparsın üzerine php kodlama da yaparsın.. ileride r10 da seni script satısı bölümünde konu acmıs olarak görürüz artık..
-
sağolasınız hacılar..php ile ilgili kitapları genelde ingilzce olanları ve görsel eğitimin setini indirmeye başladım bile..uzun birsüredir aklımda olan tek şey buydu...
