Har Disckı Ayırıcam Ama Nasıl? Help Karde$Lerim
-
Beyler ahrd disk 80 benım 40 40 ayırmayı dusunuorum ama nasıl yapıcam bılmıorum bılen war sa yardımcı oalbılırmı?
-
http://www.sorunsuzpc.com/modules.php?name=Tutoriaux&rop=tutoriaux&did=5
http://www.sorunsuzpc.com/modules.php?name=Tutoriaux&rop=tutoriaux&did=4 -
partition magic yapıyo o dediğini basit yaw türkçeside var hatta inndir.com a bi bak
-
partion magic , pariion resizer , windows xp cdsi bile yapıo
-
bıraz daha acıklama yaparsanız cok işime yarıyacak karde$lerim... Saygılarımla..
-
bak öncelikle bilgisayardaki verileri koruyup mu bölüceksin yoksa format atıptamı onun cvbını ver bi öncelikle
-
format atmıcam.. ama buldum saolasınız gercekteen saolun xp cd sınde warmış :D Eyv canlarım.. Ertan abi sana da saol..
-
Sana help edemem ama belki yardım ederim.
Şimdi o dediğini iki şekilde yaparsın. Ya fdiskle, ya da bir programla. Anladığım kadarıyla harddiski daha önceden kullanıyorsun. Fdisk yaparsan, harddisk sıfırlanacaktır. partion magic'i kullan derim. İstediğin kadar parçaya ayırırsın harddiski. Biraz kurcalarsan çakarsın ;) -
işini hallettiysen ne mutlu bize
Toplam Hit: 761 Toplam Mesaj: 9
