folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Hard Disk Kendi Kendine Doldu(Yardım)



Hard Disk Kendi Kendine Doldu(Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    Arkadaşlar hp compac minibook um var 160 gb hard diski var 149 u kullanılabilir.Ufaktan film arşivi yapıyordum.Geçenlerde bi baktım 144 gb dolu şok oldum hemen dosyalarımı kontrol ettim kaba taslak 32gb film var birde içinde fotoğraflarımın falan olduğu kişisel bir dosyam vardı onun boyutu da 20 gb bilgisayarda başka dosyam yok programları kontrol ettim 3 gb geriye kalan nerede anlayamadım virüsten şüphelendim kasper 2009 var onunla tarattım bi iki trojan çıktı sildi ama hala aynı sizce nedendir nasıl hallederim?


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    Hocam gizli dosyalar vardır belki trojanların falan oluşturduğu. Veya Başka bilgisayarda dene belki dolu göstermez.


    =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpermMan
    SpermMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    vista işletim sistemi mi kullanıyorsun benim de başıma geldi böle bişey cccleaner kur temizle düzeliyo...


    -
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    x3uqm4 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam gizli dosyalar vardır belki trojanların falan oluşturduğu. Veya Başka bilgisayarda dene belki dolu göstermez.


    -----------------------------

    olmaz hocam minibookun harddiskini nasıl sökecek ? garantisi falan vardır bunun sakata gelmesin mürid.

    hocam dosyalarını yedekleyip bi format atıver başka yol bulamazsan


    http://kocaer.me
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    sırayla cevap vereyim xp kullanıyorum ccleaner zaten yükle 3 günde ordan temizliyorum değişen bir şey yok.şimdi hariciye yedek alacam ondan sonra format düşünüyorum.ben format atarsam garantiden çıkar mı makina acaba?


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------

    sırayla cevap vereyim xp kullanıyorum ccleaner zaten yükle 3 günde ordan temizliyorum değişen bir şey yok.şimdi hariciye yedek alacam ondan sonra format düşünüyorum.ben format atarsam garantiden çıkar mı makina acaba?


    -----------------------------

    çıkmaz hocam rahat ol.


    http://kocaer.me
Toplam Hit: 1452 Toplam Mesaj: 6