folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Hard Disk Problemim Beni Çıldırtıyor.



Hard Disk Problemim Beni Çıldırtıyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    bir kaç haftadır şehir dışındaydım sabah bi geldim bilgisayarım açıldı normal şekilde...

    fakat iftardan sonra tekrar açmak istedim bilgisayar hard disk'i görmüyor diye uyarı verdi...hard diski çıkardım tekrar taktım temizledim vs. açılmadı.sonra tekrar bi açmayı denedim bu kez açıldı.ve biliyorum ki ileride aynı sorunla karşılaşacağım çünkü daha öncede böyle olmuştu ve hiç bir şey yapamamıştım yine ansızın açılmıştı kendiliğinden.tekmeledim yumrukladım çünkü beni deli etti bilgisayar.

    sadede gelmek gerekirse;

    ben şimdi bu hard disk'i çöpemi atayım?

    yoksa daha basit bir donanım sorunumu?

    yarın öbür gün tekrar açılmadığında ne yapayım?

    önerilerinizi bekliyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    önemli bilgilerin varsa yedeklemekte fayda var.. hardiskin belki yavaş yavaş ömrünü yitiriyordur ani bir çöküşte dosyaların gitmesin yinede yedek almakta fayda var.. kaç yıllık harddisk hocam ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------
    önemli bilgilerin varsa yedeklemekte fayda var.. hardiskin belki yavaş yavaş ömrünü yitiriyordur ani bir çöküşte dosyaların gitmesin yinede yedek almakta fayda var.. kaç yıllık harddisk hocam ?
    -----------------------------
    6 sene kadar oldu bu hard disk'i kullanıyorum yıllardır...Büyük kapasiteli olduğu için bunu kullanıyorum.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Hoca.. Satami idemi.. yada windows dan da olabilir :) bir format atmani öneririm :) 
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    Martech bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hoca.. Satami idemi.. yada windows dan da olabilir :) bir format atmani öneririm :) 
    -----------------------------
    sata hacı.

    ama windows'dan olacağını sanmıyorum çünkü xp cd'sini taktım o haldeyken format atıcaktım artık ama onu da yapamadım çünkü hard disk'iniz yok hard disk takın vs. vs. dedi :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Hocam.. Sata destekleyen.. bir işletim sistemi indir.. öyle dene :) sendeki cd de sata destegı olmayabılır.. forumda mevcut.. bu arada. başıma gelmıstı boyle bır olay.. hard dıskın elektrık kablosunu ve sata kablosunu degıstırınce duzelmıstı.. 
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek
    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Martech bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hoca.. Satami idemi.. yada windows dan da olabilir :) bir format atmani öneririm :)
    -----------------------------
    sata hacı.

    ama windows'dan olacağını sanmıyorum çünkü xp cd'sini taktım o haldeyken format atıcaktım artık ama onu da yapamadım çünkü hard disk'iniz yok hard disk takın vs. vs. dedi :D


    -----------------------------

    hacı bios dan bı sata ayarlarına baksana  orda sata kontrolumu ne olacaktı o sata ıse onu ide yap

    bide ole dene bendede böle bi sorun olmustu bunu yaparak

    halletmıstım sorunu 


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fox89hakan
    fox89hakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek

    kardes sata hdd de oyle yapıyo kaplayu cıkarıp baska slota takıyom duzelı ama benım tahmısn benım hdd uzerınde bı bad sector war

    bı ara partıon magıcla bıcımlerndırır ken hata almıstım ben alıstım fazla kasmadıgım muddetce hata vermıyo :D


    Döndürün dunyayı inmek istiyenler var
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Hocam kablodan olabilir, değiştirmeyi denedinmi???

    uzun süre olduysa kablodan oluyor olabilir, anakarttan oluyor olabilir bakmadan bişi denemez ama sadece hdd dende olduğu söylenemez...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
Toplam Hit: 957 Toplam Mesaj: 9