Hard Disk Verileri Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    şimdi bu hard disklerden biz her şeyi tamamen silemiyoruz vs veri bir şekilde yazıldımı kalıyor orasında burasında her ne ise benim merak ettiğim sistem şu.

    şimdi biz telde konuşurken işte sözcükler binary koduna çevrilip evrilip tekrardan çevrilip karşıya iletiliyor kaba taslak anlatıyorum çünkü hard disk'im badsector verdi işkence çekiyorum tamamen yazamıyorum.

    neyse aklımda şu var diyorum ki mesela, hard disk'te sakladığımı veri bu her veriyi kendi içinde bir (rakam) vs (kod) tarzı bir metin begelsei olayına çevirse, her veri için ayrı ama bunları ne bilieyim, exe tarzı bir dosyada saklasa. ve her ne olursa olsun buna ulaştığımızda veriler geri gelse.

    yani biz telde konuşuyoruz koda çevriliyor ama istediğimiz zaman biz onu açıyoruz sistem o verileri koda çevirecek ama bekletecek biz gelene kadar böyle bir sistem olamaz mı ? yapılabilir mi, yapılırsa süper olur gibime geliyor.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    anladığım kadarıyla hdd içindeki tüm verileri txt ye kod olarak döküp ziple sıkıştırıp arşivlemek istiyosun ??

    75 gb lik txt yi 100 200 mb ye düştüğünü şeetmiştim öyle bi wordlist vardı..

    böyle bişi mi yapmak istiyosun hocam.. e hadi yaptın diyelim  bu kodların dönüşümü ve sıkıştırdığın zımbırtıdan dışarıya çıkışı ile geçen süre ne kadar fazla olacak ??

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    flood olmuş :/ edit

    yunusdogan tarafından 10/Oca/14 13:05 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Haci günlerdir tuhaf sorularınla kafami siktin, Üyeleri rahat bırak amq.

    Beyler bu adamın sorularına kafa yormayın soruların altında bir akıl fikir varmış gibi başlıyor okudukça adamın tuhaf hayal dünyasına iniyorsunuz =)

    ------------------------------

    şimdi bu hard disklerden biz her şeyi tamamen silemiyoruz vs veri bir şekilde yazıldımı kalıyor orasında burasında her ne ise benim merak ettiğim sistem şu.

    Harddisklerden istediğini tamamen silersin, default hareket sadece dosya tablosunda ayrılan alanı silindi olarak işaretlemektir.

    şimdi biz telde konuşurken işte sözcükler binary koduna çevrilip evrilip tekrardan çevrilip karşıya iletiliyor kaba taslak anlatıyorum çünkü hard disk'im badsector verdi işkence çekiyorum tamamen yazamıyorum.

    Evet analog hatlarda değil ama dijital ortamda giden sesin binarye çevrildiği doğru fakat senin harddiskindeki bad sectorle konunun hiçbir alakası yok.

    neyse aklımda şu var diyorum ki mesela, hard disk'te sakladığımı veri bu her veriyi kendi içinde bir (rakam) vs (kod) tarzı bir metin begelsei olayına çevirse, her veri için ayrı ama bunları ne bilieyim, exe tarzı bir dosyada saklasa. ve her ne olursa olsun buna ulaştığımızda veriler geri gelse.

    Zaten dijital ortamda saklanan her çeşit veri sayısal saklanıyor başka bir saklama yöntemi yok. Uzantının exe olması ne harddisk kapasitesini arttırıyor nede senin ulaşmanla verilerin mechulden geri gelmesi arasında bir sebep sonuc iliskisi var.


    yani biz telde konuşuyoruz koda çevriliyor ama istediğimiz zaman biz onu açıyoruz sistem o verileri koda çevirecek ama bekletecek biz gelene kadar böyle bir sistem olamaz mı ? yapılabilir mi, yapılırsa süper olur gibime geliyor.

    Yapılabilir, sistem gelen veriyi bir ortama yazabilir, yani koda çevirip sen gelene kadar bekletebilir. Adına telesekreter deniyor. 20 senedir var ve hiç de süper birşey değil.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akustikelektrik
    akustikelektrik's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2013
    Erkek

    Tamam şeyh, öldü adam =)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bintang_Merah
    Bintang_Merah's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2014
    Erkek

    Yapılabilir, sistem gelen veriyi bir ortama yazabilir, yani koda çevirip sen gelene kadar bekletebilir. Adına telesekreter deniyor. 20 senedir var ve hiç de süper birşey değil.

     

     

     

    aynen :) herkess hızlı yasıyor :D telefon olmazsa whatsapp line instagram path viber bi şekilde ulaşılır kimse telesekreter kullanmıyor. sadece bankalara yada bazı yerlere bağlandın mı sana telesekreter dinletiyolar. o da ayrı bi muamma :)


    İşinin Erbabı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    şeyhin müridini dövmesi


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek

    adam şeyhimizi bezdirmiş ama hakikaten enteresan bir arkadaş bilimsel bir dille başlıyor, kahvehane üslubu ile bitiriyor :)


    işte öyle
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    abi harbiden güldüm yorumlara sağolun.

    ama @HolyOne

    harbiden destek çıktı çok aşırı günlerdir kafasını ütüledim adamın haklı.

    fakat konuyu şöyle açıklayayım belki daha net anlaşılır.

    ben badsector yazdım ilk yorumda hani yazım hatalarım olabilir badsector'lu disk'ten yazıyorum manasında söyledim onu, o yüzden badsector'le iligili bir soru değildi yukarda @holy yazmış o yüzden belirtim.

    olay daha başka bir beyin fırtınası şimdi biz digital ortama taşıdığımız şeyler ne abi kabataslak söylüyorum.

    resim,exe,mp3,mp4, çeşitli dosyalar vs.

    şimdi onları Gigabyte bazında düşünürsek mesela tahribat.avi 4 gb bu benim diskimde 4 gb yer kaplıyor, kaplaya dursun şöyle.

    benim anlatmak istediğim tam bu nokta da devreye giriyor, diyorum ki her hard disk'te mesela sallıyorum hiç dokunulmayan bir bölüm olsa.

    ve burada asıl verileri metine koda veyahut daha başka bir şeye çevirebilen bir sistemle saklansa ve olacak en bok olayda buraya hdd cd'si veyahut özel şeylerle ulaşıp o verileri kurtarabilsek.

    mantık şu aynen.

    şimdi bunu anlaşılsın diye atomla 5 kere crpyt'ledim.

    fGB2HY9aSjHfLJurfIkPpgWNbHTPMgqmMg0zHGrRAmb=TGGrH8H1gi6o0HS=DHAMDmWqnkT3TxhqTHT8

    http://crypo.in.ua/tools/eng_atom128c.php

    5 kere decrypt'lediğimizde asıl sonuç çıkıyor.

    benim mantıkta bu diyorum ki, bilgisayar yani asıl hdd gb bazındaki verileri örnek verdiğim gibi işte binary vs diye düşünelim metin tarzı bir kod'a çevirse ve bunu kb'lara mb kadar düşürse ve bunu extradan sıkıştırıp saklasa ?

    mantığım bu.

    bu yapılabilir mi ? yapıldı mı gibi.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    RAID - MÜRİD SAVAR


    http://www.leyladansonra.com/
Toplam Hit: 979 Toplam Mesaj: 10