Harddisk Bölme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webmaster61
    Webmaster61's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    Abiler/Ablalar ben harddiskimi bölmek istiyorum...ama harddiskimdeki bilgileri kaybetmek istemiyorummmmmm.cunku cok onemli bilgiler war içinde : D bu harddisk bolmede yardımlarınızı bekliyorum...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLegaLL
    iLLegaLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    Partition magic veya manager diye bir program vardı ara bi bakalım yanlızzz silinmicek diyeee bişi yok o partiionda yazılı bişi varsa gider dai :) Konuyu yanlış yere şetmişin yeni başlayanlara felan yazsaydın :) Admin arkadaşlar bigün şedicek birinizi :D

    ~~~Knowledge is power and not free~~~
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Demir testeresi kullan :P


    icindeki veriler onemliyse once backup al cunku sakat istir.


    herseyi dogru yapsan bile partition cakarken elektrikler gitse hepsini kaybedebilirsin.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaparike
    kaparike's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    bi arkadaşından hardisk bul dos ta kopy et sonra istediğin kadar böl ha yanlış anlama basite alır gibi geliyor ama partision magicle uraşmaktan iyidir ve daha güvenlii ama usta biriysen partision magic kullanabilirsin

    Anti Envato
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VoLaTiLe
    VoLaTiLe's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    İleti kullanıcının iradesi ile tarafından düzenlenip, silindi.

    Wellcome to Digital Hell! I"am Real VoLaTiLe Help!
Toplam Hit: 2089 Toplam Mesaj: 5