Harddisk Bölme
-
Abiler/Ablalar ben harddiskimi bölmek istiyorum...ama harddiskimdeki bilgileri kaybetmek istemiyorummmmmm.cunku cok onemli bilgiler war içinde : D bu harddisk bolmede yardımlarınızı bekliyorum...
-
Partition magic veya manager diye bir program vardı ara bi bakalım yanlızzz silinmicek diyeee bişi yok o partiionda yazılı bişi varsa gider dai :) Konuyu yanlış yere şetmişin yeni başlayanlara felan yazsaydın :) Admin arkadaşlar bigün şedicek birinizi :D
-
Demir testeresi kullan :P
icindeki veriler onemliyse once backup al cunku sakat istir.
herseyi dogru yapsan bile partition cakarken elektrikler gitse hepsini kaybedebilirsin.
-
bi arkadaşından hardisk bul dos ta kopy et sonra istediğin kadar böl ha yanlış anlama basite alır gibi geliyor ama partision magicle uraşmaktan iyidir ve daha güvenlii ama usta biriysen partision magic kullanabilirsin
-
İleti kullanıcının iradesi ile tarafından düzenlenip, silindi.
Toplam Hit: 2089 Toplam Mesaj: 5
