Harddisk Öneri...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakan363
    Hakan363's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    Acer 5738G  Laptop kullanıyorum. Hard disk sizlere ömür  önerebilceğiniz bişiler var mı yada burda uygun olur ws.

     her turlu görüşe açığım


    www.dunyadailkler.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byincesu
    byincesu's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2011
    Erkek

    Depolaama denince aklıma gelen ilk marka "Western Digital" tavsiye ederim WD™ olarak piyasada bulabilirsin...


    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Eredanne
    Eredanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2011
    Erkek

    byincesu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Depolaama denince aklıma gelen ilk marka "Western Digital" tavsiye ederim WD™ olarak piyasada bulabilirsin...


    -----------------------------


    http://194.71.107.80/ Thepiratebay.se'e burdan ulaşabilirsiniz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    byincesu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Depolaama denince aklıma gelen ilk marka "Western Digital" tavsiye ederim WD™ olarak piyasada bulabilirsin...


    -----------------------------


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Çok kötü olmuş. Fiyatlar fırladı.. sağlam bir ikinci el bulabililirsen değerlendir bence...


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    command3r
    command3r's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2010
    Erkek

    ben seagate 1 tb kullanıyorum (adaptörle falan prize bağlanan) 200gb boş yerim kaldı şimdi bi tane adaptörsüz alıcam dizileri onun içine atıcam

    ama seagate alabilirsin gayet kaliteli


    djarum black kanka
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    2.el al daha iyi sıfırlar çok uçuk para olmuş millet şimdi tuttuğuna geçirmeye çalışıyor sonra en namuslu ve dürüst adam havasında geçiniyorlar ama aslında bunların hepsi gözü para hırsı uğrunda kalblerine kilit vurulmuş,gözleri kör olmuş o.... çocuklarıdır,para uğruna 2 lira daha fazla kazanmak için anasına talip olsan bide üzerine pazarlık yapar biraz daha fazla para kopartabilmek için.

    2.el
    http://forum.donanimhaber.com/m_49210127/tm.htm

     http://forum.donanimhaber.com/m_54218606/tm.htm

    http://forum.donanimhaber.com/m_53373605/tm.htm

    http://forum.donanimhaber.com/m_54811872/tm.htm

    http://forum.donanimhaber.com/m_54801061/tm.htm

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UzatmaNaciye
    UzatmaNaciye's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2011
    Erkek

    bencede bi tane segata harici al ben dün aldım 1tb  7200pm 90 tlye sahibinden bakarsan bulabilirsi n.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mad Scientist
    AMpul
    AMpul's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    WD den şaşma, sıfır üründen HİÇ şaşma (hdd de özellikle)


    What I cannot create, I do not understand. — Richard Feynman
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakan363
    Hakan363's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    Önerileriniz için teşekkürler. bende de seagate harici var da pek mumnun değildim. Bir de WD deneyelim


    www.dunyadailkler.com
Toplam Hit: 1161 Toplam Mesaj: 10