Harddisk Sorunu (Yavaş Veri Transferi)
-
Arkadaşlar Merhaba,
Server üzerinde bir harddiskimiz var 3 TB'lık ama ne yapmayı becerdilerse zarar vermeyi başardılar gibi. Şubat ayı gibi bir yedek aldım ama şu anda güncel yedekte alıp harddiski değiştirmek istiyorum. Pc içerisindeki başka bir harddisk üzerinden taşınabilir diske saniye'de 40-50 MB ile veri transferi yapabilirken bu sorunlu harddisk'ten 1 MB ile falan transfer yapabiliyorum.. Geçici bir iyileştirme yada nasıl bir yöntemle bu sorunu çözebilirim.. Verilerimi en hızlı transfer ediyim yedekleyim sonra harddiski değiştiricem.. Fikir ve görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim..İşletim sistemi Windows Server 2008 R2
An itibariyle Serverdan harddiski söküp kendi pcime bağlayıp deniycem fikirlere açığım..
McM tarafından 24/May/16 15:43 tarihinde düzenlenmiştir -
Kendi cozumuni kendin yazmissin hocan baska pek sansin yok gibi diskte bad sektorler olusmus saniyorum acele etmeden verilerini kurtarmaya bak
-
Crystal Disk Mark ile bir kontrol yap, eğer burada çıkan bilgiler 1MB civarında ise bir şansın yok. Bad Sector ve benzeri okuma problemlerini bu uygulama ile görebilirsin.
Ek olarak bir öneri olarak 3 TB gibi tek sayılı (1-3-5) TB gibi harddiskler almak yerine 2TB'lık harddisk almanı ve mümkünse otomatik yedek sistemi kurmanı tavsiye ederim.
-
uguraba bunu yazdı
Crystal Disk Mark ile bir kontrol yap, eğer burada çıkan bilgiler 1MB civarında ise bir şansın yok. Bad Sector ve benzeri okuma problemlerini bu uygulama ile görebilirsin.
Ek olarak bir öneri olarak 3 TB gibi tek sayılı (1-3-5) TB gibi harddiskler almak yerine 2TB'lık harddisk almanı ve mümkünse otomatik yedek sistemi kurmanı tavsiye ederim.
Otomatik yedek sistemi öneriniz nedir hocam ?
-
McM bunu yazdıuguraba bunu yazdı
Crystal Disk Mark ile bir kontrol yap, eğer burada çıkan bilgiler 1MB civarında ise bir şansın yok. Bad Sector ve benzeri okuma problemlerini bu uygulama ile görebilirsin.
Ek olarak bir öneri olarak 3 TB gibi tek sayılı (1-3-5) TB gibi harddiskler almak yerine 2TB'lık harddisk almanı ve mümkünse otomatik yedek sistemi kurmanı tavsiye ederim.
Otomatik yedek sistemi öneriniz nedir hocam ?
Hocam yedek işini Server 2008 in kendi servisi ile de yapabilirsin. Klasör bazlı yedek alayım diyorsan da cobian backup kullanabilirsin. Bi de diskin böyle yavaşlaması diskin bozulmaya başladığını gösterebilir ama sen yine de disk birleştirme yi bir dene geçici çözüm olarak.
