folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Harddisk Sorunu (Yavaş Veri Transferi)



Harddisk Sorunu (Yavaş Veri Transferi)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    McM
    McM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaşlar Merhaba,
    Server üzerinde bir harddiskimiz var 3 TB'lık ama ne yapmayı becerdilerse zarar vermeyi başardılar gibi. Şubat ayı gibi bir yedek aldım ama şu anda güncel yedekte alıp harddiski değiştirmek istiyorum. Pc içerisindeki başka bir harddisk üzerinden taşınabilir diske saniye'de 40-50 MB ile veri transferi yapabilirken bu sorunlu harddisk'ten 1 MB ile falan transfer yapabiliyorum.. Geçici bir iyileştirme yada nasıl bir yöntemle bu sorunu çözebilirim.. Verilerimi en hızlı transfer ediyim yedekleyim sonra harddiski değiştiricem.. Fikir ve görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim..

    İşletim sistemi Windows Server 2008 R2

     

    An itibariyle Serverdan harddiski söküp kendi pcime bağlayıp deniycem fikirlere açığım..

    McM tarafından 24/May/16 15:43 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    Kendi cozumuni kendin yazmissin hocan baska pek sansin yok gibi diskte bad sektorler olusmus saniyorum acele etmeden verilerini kurtarmaya bak


    delimiyim ben?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick üstü yazısı.
    uguraba
    uguraba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Crystal Disk Mark ile bir kontrol yap, eğer burada çıkan bilgiler 1MB civarında ise bir şansın yok. Bad Sector ve benzeri okuma problemlerini bu uygulama ile görebilirsin.

    Ek olarak bir öneri olarak 3 TB gibi tek sayılı (1-3-5) TB gibi harddiskler almak yerine 2TB'lık harddisk almanı ve mümkünse otomatik yedek sistemi kurmanı tavsiye ederim.


    Vir sapit qui pauca loquitur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    McM
    McM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    uguraba bunu yazdı

    Crystal Disk Mark ile bir kontrol yap, eğer burada çıkan bilgiler 1MB civarında ise bir şansın yok. Bad Sector ve benzeri okuma problemlerini bu uygulama ile görebilirsin.

    Ek olarak bir öneri olarak 3 TB gibi tek sayılı (1-3-5) TB gibi harddiskler almak yerine 2TB'lık harddisk almanı ve mümkünse otomatik yedek sistemi kurmanı tavsiye ederim.

    Otomatik yedek sistemi öneriniz nedir hocam ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    McM bunu yazdı
    uguraba bunu yazdı

    Crystal Disk Mark ile bir kontrol yap, eğer burada çıkan bilgiler 1MB civarında ise bir şansın yok. Bad Sector ve benzeri okuma problemlerini bu uygulama ile görebilirsin.

    Ek olarak bir öneri olarak 3 TB gibi tek sayılı (1-3-5) TB gibi harddiskler almak yerine 2TB'lık harddisk almanı ve mümkünse otomatik yedek sistemi kurmanı tavsiye ederim.

    Otomatik yedek sistemi öneriniz nedir hocam ?

    Hocam yedek işini Server 2008 in kendi servisi ile de yapabilirsin. Klasör bazlı yedek alayım diyorsan da cobian backup kullanabilirsin. Bi de diskin böyle yavaşlaması diskin bozulmaya başladığını gösterebilir ama sen yine de disk birleştirme yi bir dene geçici çözüm olarak. 


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
Toplam Hit: 696 Toplam Mesaj: 5
harddisk veri transferi