Harici Hard Disk Görme Sorunu
-
Selam müridler,
Netbookta kullandığım WD marka harici hard diski kuzenimin masaüstü bilgisayarı görmüyor. Neden olabilir?
-
Yok mu bir fikri olan?
-
taktiginiz usb bozuk olabilir.
haricinin dosya sistemi taktiginiz sistemin tanimadigi bir dosya sistemi olabilir .
kendi pcnde hangi isletim sistemini kullaniyosun
-
Benim makinede win7 kurulu, kuzenin makinede ise xp.
-
Bazen Windowsun taktiginiz bir USb aygitini tanimamazlik eder , bu tür
durumlarda windowsun USB bilgisinin resetlenmesi gerekebilir , böylece
problemli Usb aygitlari taninir hale gelebilir, bunu yapabilmek icin
devcon.exe aracni kullanmalısın
Sonrasinda devcon.exe ye cift tiklayip icerigini istedigin
bir klasöre cikart ve cikarttigin bu klasör icerisinde yeralan
i386 klasörü icerisindeki devcon.exe yi C: dizinine at , (C yi
tikla ve oraya yapistir) , sonrasinda bir notepad e asagidakini
aynen yapistr
c:\devcon.exe remove =USB
c:\devcon.exe rescan =USB
, bu .bat dosyasini cift tiklatip calistirdigimizda (30 sn kadar
bekledikten sonra) , bu taninmakta zorlanan aygitlarin tanindigina sahit
olacaksın (egerki aygitlarda bir bozukluk , virüs… durumu yoksa)
edit : ihtiyacın olanı upload ettim
http://hotfile.com/dl/112224705/b9a41b9/Usb_aygit_tanmazsa-tosun.rar.htmlBazen Windowsun taktiginiz bir USb aygitini tanimamazlik eder , bu tür
durumlarda windowsun USB bilgisinin resetlenmesi gerekebilir , böylece
problemli Usb aygitlari taninir hale gelebilir, bunu yapabilmek icin
devcon.exe aracni kullanmalısın
Sonrasinda devcon.exe ye cift tiklayip icerigini istedigin
bir klasöre cikart ve cikarttigin bu klasör icerisinde yeralan
i386 klasörü icerisindeki devcon.exe yi C: dizinine at , (C yi
tikla ve oraya yapistir) , sonrasinda bir notepad e asagidakini
aynen yapistr
c:\devcon.exe remove =USB
c:\devcon.exe rescan =USB
, bu .bat dosyasini cift tiklatip calistirdigimizda (30 sn kadar
bekledikten sonra) , bu taninmakta zorlanan aygitlarin tanindigina sahit
olacaksın (egerki aygitlarda bir bozukluk , virüs… durumu yoksa)
edit : ihtiyacın olanı upload ettim
http://hotfile.com/dl/112224705/b9a41b9/Usb_aygit_tanmazsa-tosun.rar.html -
Eyvallah toprağım, kuzen gelsin deneyeceğim.
