Harici Xp"De Çalışmıyor
-
Harici HDD'ye 3gb dan büyük dosya atmadığım için biçimlendirerek FAT32'den NTFS'ye çevirdim.Bu sırada işlem 3-4 saate yakın sürdü.Hariciyi Xp makinama taktığımda "Yeni Disk" ismi ile görüyor açmaya çalıştırdığımda biçilendir çıkıyor.XP SP2 'li ve NTFS'li.
Toplam Hit: 760 Toplam Mesaj: 1
