Harika Resimler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fmk
    fmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek

     


    http://customize.ru/3d_models_animals.html Hayvanlar



    http://customize.ru/3d_models_furniture.html MoBilya



    http://customize.ru/3d_models_architecture.html MiMari



    http://customize.ru/wallpapers_3d.html 3 BoYutLu



    http://customize.ru/wallpapers_cars.html AraBa



    http://customize.ru/wallpapers_nature.html  DoĞa          


    http://customize.ru/wallpapers_towns.html Şehirler



    "Скачать" inNdiR Anlamında...


     


     


    Eğer İnsanlar benimle aynı şeyleri düşünüyorsa bir yerlerde yanlış yaptım demektir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    bunları insanmı cizmiş :S way bea!! hll olsun

    NesTo | same shit diffirent asshole
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR
    RuzgaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    yalnız photoshopta ıslem gormelerı ıcın parca parca ayırmıslar yanı gordugunuz tam resım degıl ınen zıp lı dosya.

    Aşk,Tanrı"nın Nefesini Hissetmektir!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    yalandunya bunu yazdı:


    yalnız photoshopta ıslem gormelerı ıcın parca parca ayırmıslar yanı gordugunuz tam resım degıl ınen zıp lı dosya.


    Hepsi değil orjinal resimlerde var...

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    3D bölümünde gerçekten harika resimler var.. Helal olsun adamlara.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek

    resimler harika bide verdiğin sitedeki temaar süper herkese duyurulur temalara kesinlikle bakılsın

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR
    RuzgaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    turuncu bunu yazdı:



    resimler harika bide verdiğin sitedeki temaar süper herkese duyurulur temalara kesinlikle bakılsın





     Temalara ben de dikkat çekerim,çok mükemmel temaları var...


    Sanırım c:\windows/system32 deki uxtheme.dll dosyasını değiştirmemiz lazım.......DİYECEKTİM;


    ama bu windows shell ortak dil dosyası değil ki.


    aston programının temalarımı bunlar.


    yani nasıl yükleyelim hangi işlemin dosyaları bunlar


    Aşk,Tanrı"nın Nefesini Hissetmektir!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek
    bak orda thema sayfasına girince rusca kelimelerin arasında style xp die bi link görürsün hatta ordaki rusçanın tercümeside bu temaları hatta loginler içinde diyiym kullanabilmek için sistemininzde style xp programı yüklü olmalıdır bla bla.İşte o linke tıklayınca programs linkine gidiyosun ordan key maker ını ve update inide indirebilirsin
Toplam Hit: 2127 Toplam Mesaj: 9