Harika Resimler
-
http://customize.ru/3d_models_animals.html Hayvanlar
http://customize.ru/3d_models_furniture.html MoBilya
http://customize.ru/3d_models_architecture.html MiMari
http://customize.ru/wallpapers_3d.html 3 BoYutLu
http://customize.ru/wallpapers_cars.html AraBa
http://customize.ru/wallpapers_nature.html DoĞahttp://customize.ru/wallpapers_towns.html Şehirler
"Скачать" inNdiR Anlamında... -
bunları insanmı cizmiş :S way bea!! hll olsun
-
yalnız photoshopta ıslem gormelerı ıcın parca parca ayırmıslar yanı gordugunuz tam resım degıl ınen zıp lı dosya.
-
yalandunya bunu yazdı:
yalnız photoshopta ıslem gormelerı ıcın parca parca ayırmıslar yanı gordugunuz tam resım degıl ınen zıp lı dosya.
Hepsi değil orjinal resimlerde var... -
3D bölümünde gerçekten harika resimler var.. Helal olsun adamlara.
-
resimler harika bide verdiğin sitedeki temaar süper herkese duyurulur temalara kesinlikle bakılsın
-
Removed...
-
turuncu bunu yazdı:
resimler harika bide verdiğin sitedeki temaar süper herkese duyurulur temalara kesinlikle bakılsın
Temalara ben de dikkat çekerim,çok mükemmel temaları var...Sanırım c:\windows/system32 deki uxtheme.dll dosyasını değiştirmemiz lazım.......DİYECEKTİM;
ama bu windows shell ortak dil dosyası değil ki.
aston programının temalarımı bunlar.
yani nasıl yükleyelim hangi işlemin dosyaları bunlar
-
bak orda thema sayfasına girince rusca kelimelerin arasında style xp die bi link görürsün hatta ordaki rusçanın tercümeside bu temaları hatta loginler içinde diyiym kullanabilmek için sistemininzde style xp programı yüklü olmalıdır bla bla.İşte o linke tıklayınca programs linkine gidiyosun ordan key maker ını ve update inide indirebilirsin
