Hasankeyften Bir Anı..
-
Ya bugün hasankeyf gittim muhteşem bir görüntüsü var. Tarihi bakımdan hoş ve çok güzel.. Herkese tavsiye ederim hasankeyfi acayip bir kafile sürüsü vardı..neyse kaleye çıkıyordum baktım cansu dere ile sezen aksu yani
minik serçemi yanımdan geçerken gördüm la dedim yanlış görüyorum sabah sabah başkasıdır dedim ne arar bu saat neyse kaleden indim
aşağıya elimi yüzümü yıkadım yukarı çıktım la ne göreyim harbiden mınık serçeyle cansu dere yanlarında atv kameramanı la yanına yanaştım dedim sezen abla fotoğraf çekinebilirimiyiz diye tabi canım diyişi beni öldürdü :)))bide en sevdiğim şarkımı okudu oy oy oy bana özel konser yaptı : ))
la harbiden boyu ufacık...
-
hoca sen o zaman batmandanda geçmissindir. Batmanın benim için ayrı bir yeri var YÜREĞİMİN BAŞKENti ora
-
feyk bunlar feyk.. hani resim hani ispat :)) Ummadık tesadüfler, hayatı bir hoş eyler.. Senin adına sevindim...
-
Sayısız Kez Gitmişim.. En Son OkuL Gezisinde Gitmiştik Sınıfça Züper Bir Yer. İnsanı Başka YerLere Götürüor
-
"feyk bunlar feyk" feyk ha bekle biraz... : )))
Samsung pro 815 fotoğraf makinasıyla çektiğimden dolayı bıraz geç çıkacak..
-
cansu noldu ? pas vermedimi:))
-
Arkadaş dedi geç cansu dereyle fotoğraf çekin dedim bırak abi cem yılmazla papaz olmuyayım cansu duydu bana baktı güldü gitti
-
CLK-J35 bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaş dedi geç cansu dereyle fotoğraf çekin dedim bırak abi cem yılmazla papaz olmuyayım cansu duydu bana baktı güldü gitti
-----------------------------
Vaybeee Cansu Dere Sana GüLmüş Hea?? Eee Ne oLduki :D Benim için AğLArsa BiLe o Hatuna Bakmam :P -
takmışım cansuya ben sezeni gördüm ya o yeter anlamadığım o saatte ne işleri vardı : )
-
CLK-J35 bunu yazdı:
-----------------------------
takmışım cansuya ben sezeni gördüm ya o yeter anlamadığım o saatte ne işleri vardı : )
-----------------------------
SezenLe Çektirdiğin Foto Var mı ???? -
hoja msn gel sana yollım : )
clk-j35@hotmail.com
