Hata Kodu : 800448820
-
msn e falan girmiyo wireless net bağlı gözüküo ama
Proxy ve anahtar bağlantı noktalarında hata veriyo
güvenlik duvarıda kapalı
-
Hata Kodu 80048820 : Üzgünüz, şu anda Windows Live Messenger oturumunuzu açamadık. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.
-Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:
-İnternetinizin olup olmadığını kontrol edin.
-Bilgisayarınızın saatini ve tarihini kontrol edin
-Explorer'ın proxy ayarlarının otomatik bul seçeneğini kaldırın.
-explorer da tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) connections (bağlantılar) Lan setting içindeki Automatically detect settings(otomatik proxy bul)seçeneğini kaldırın.
-MSN Messenger 7.5i başlatın.sonra msn de "Tools" menüsündeki "Options." seçeneğini açın.orada "Connection," ve "Advanced Settings." seçeneğini açarak "SOCKS." seceneğini kaldırın okeyleyerek setting bölümünden çıkabilirsiniz.
-Explorerın ayarlarındaki advantec seçeneğini ayarlayacağız.
-explorerda tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) menüsündeki advantec (gelişmiş) sekmesindeki security altındaki
-"Check for server certificate revocation" (sertifika ile iilgili alanı) sekmesinin chekini kaldırın.
-"Use SSL 2.0" sekmesini işarateleyin
-"Use SSL 3.0" sekmesini işarateleyin
-Sonra da msn messengerınızı tamamen kapatın. System treyden de kaldırın. Daha sonrada başlat çalıştırdan aşağıdaki komutları yazın. Her komutu yazıp okeylediğinizde registerin başarılı bir şekilde yapıldığına dair mesaj gelecektir. İşleminizi bitirdikren sonra msni tekrar çalıştırın.çalışmazsa makinenizi restart edip deneyin.
-Yine sorun devam ederse msni update seçeneği ile kurun.
-
Cia yoksa sen Bill Gates amca nın yanındamı calısıyon :)
-
Dostum aynı sorun bendede oldu dun msn girmiyor,bir süre sonra expoler kapanıyor bazan pc açılmıyor ben format attım... :/
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
Hata Kodu 80048820 : Üzgünüz, şu anda Windows Live Messenger oturumunuzu açamadık. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.
-Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:
-İnternetinizin olup olmadığını kontrol edin.
-Bilgisayarınızın saatini ve tarihini kontrol edin
-Explorer'ın proxy ayarlarının otomatik bul seçeneğini kaldırın.
-explorer da tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) connections (bağlantılar) Lan setting içindeki Automatically detect settings(otomatik proxy bul)seçeneğini kaldırın.
-MSN Messenger 7.5i başlatın.sonra msn de "Tools" menüsündeki "Options." seçeneğini açın.orada "Connection," ve "Advanced Settings." seçeneğini açarak "SOCKS." seceneğini kaldırın okeyleyerek setting bölümünden çıkabilirsiniz.
-Explorerın ayarlarındaki advantec seçeneğini ayarlayacağız.
-explorerda tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) menüsündeki advantec (gelişmiş) sekmesindeki security altındaki
-"Check for server certificate revocation" (sertifika ile iilgili alanı) sekmesinin chekini kaldırın.
-"Use SSL 2.0" sekmesini işarateleyin
-"Use SSL 3.0" sekmesini işarateleyin
-Sonra da msn messengerınızı tamamen kapatın. System treyden de kaldırın. Daha sonrada başlat çalıştırdan aşağıdaki komutları yazın. Her komutu yazıp okeylediğinizde registerin başarılı bir şekilde yapıldığına dair mesaj gelecektir. İşleminizi bitirdikren sonra msni tekrar çalıştırın.çalışmazsa makinenizi restart edip deneyin.
-Yine sorun devam ederse msni update seçeneği ile kurun.
-----------------------------oldu sağol :)
-
Yigit bunu yazdı:
-----------------------------Cia bunu yazdı:
-----------------------------
Hata Kodu 80048820 : Üzgünüz, şu anda Windows Live Messenger oturumunuzu açamadık. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.
-Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:
-İnternetinizin olup olmadığını kontrol edin.
-Bilgisayarınızın saatini ve tarihini kontrol edin
-Explorer'ın proxy ayarlarının otomatik bul seçeneğini kaldırın.
-explorer da tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) connections (bağlantılar) Lan setting içindeki Automatically detect settings(otomatik proxy bul)seçeneğini kaldırın.
-MSN Messenger 7.5i başlatın.sonra msn de "Tools" menüsündeki "Options." seçeneğini açın.orada "Connection," ve "Advanced Settings." seçeneğini açarak "SOCKS." seceneğini kaldırın okeyleyerek setting bölümünden çıkabilirsiniz.
-Explorerın ayarlarındaki advantec seçeneğini ayarlayacağız.
-explorerda tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) menüsündeki advantec (gelişmiş) sekmesindeki security altındaki
-"Check for server certificate revocation" (sertifika ile iilgili alanı) sekmesinin chekini kaldırın.
-"Use SSL 2.0" sekmesini işarateleyin
-"Use SSL 3.0" sekmesini işarateleyin
-Sonra da msn messengerınızı tamamen kapatın. System treyden de kaldırın. Daha sonrada başlat çalıştırdan aşağıdaki komutları yazın. Her komutu yazıp okeylediğinizde registerin başarılı bir şekilde yapıldığına dair mesaj gelecektir. İşleminizi bitirdikren sonra msni tekrar çalıştırın.çalışmazsa makinenizi restart edip deneyin.
-Yine sorun devam ederse msni update seçeneği ile kurun.
-----------------------------oldu sağol :)
-----------------------------Boku bokuna format attık desene :/
-
her bişeyde format atılırsa boku bokuna olur tabi
-
UNKN0WN bunu yazdı:
-----------------------------Yigit bunu yazdı:
-----------------------------Cia bunu yazdı:
-----------------------------
Hata Kodu 80048820 : Üzgünüz, şu anda Windows Live Messenger oturumunuzu açamadık. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.
-Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:
-İnternetinizin olup olmadığını kontrol edin.
-Bilgisayarınızın saatini ve tarihini kontrol edin
-Explorer'ın proxy ayarlarının otomatik bul seçeneğini kaldırın.
-explorer da tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) connections (bağlantılar) Lan setting içindeki Automatically detect settings(otomatik proxy bul)seçeneğini kaldırın.
-MSN Messenger 7.5i başlatın.sonra msn de "Tools" menüsündeki "Options." seçeneğini açın.orada "Connection," ve "Advanced Settings." seçeneğini açarak "SOCKS." seceneğini kaldırın okeyleyerek setting bölümünden çıkabilirsiniz.
-Explorerın ayarlarındaki advantec seçeneğini ayarlayacağız.
-explorerda tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) menüsündeki advantec (gelişmiş) sekmesindeki security altındaki
-"Check for server certificate revocation" (sertifika ile iilgili alanı) sekmesinin chekini kaldırın.
-"Use SSL 2.0" sekmesini işarateleyin
-"Use SSL 3.0" sekmesini işarateleyin
-Sonra da msn messengerınızı tamamen kapatın. System treyden de kaldırın. Daha sonrada başlat çalıştırdan aşağıdaki komutları yazın. Her komutu yazıp okeylediğinizde registerin başarılı bir şekilde yapıldığına dair mesaj gelecektir. İşleminizi bitirdikren sonra msni tekrar çalıştırın.çalışmazsa makinenizi restart edip deneyin.
-Yine sorun devam ederse msni update seçeneği ile kurun.
-----------------------------oldu sağol :)
-----------------------------Boku bokuna format attık desene :/
-----------------------------Koptum :)))))))
-
Yigit bunu yazdı:
-----------------------------msn e falan girmiyo wireless net bağlı gözüküo ama
Proxy ve anahtar bağlantı noktalarında hata veriyo
güvenlik duvarıda kapalı
-----------------------------Geçici bir hata ya da bilgisayarında virüs var dostum :|
-
FAYDALI bunu yazdı:
-----------------------------Yigit bunu yazdı:
-----------------------------msn e falan girmiyo wireless net bağlı gözüküo ama
Proxy ve anahtar bağlantı noktalarında hata veriyo
güvenlik duvarıda kapalı
-----------------------------Geçici bir hata ya da bilgisayarında virüs var dostum :|
-----------------------------yok hocam virusle alakası
proxy sunucusu tanımlanmış otomatik yapınca sorun halloldu
başka yerde kullanılan pc oraya göre ayar yapınca bizim ağa bağlanmadı
otomatik olunca sorun ortadan kalktı
geçici değildi çünkü 1 haftdır böyleymiş
onlarda nette sorun var die beklemişler :)
-
voodoo bunu yazdı:
-----------------------------
Cia yoksa sen Bill Gates amca nın yanındamı calısıyon :)
-----------------------------Google'ye yaz
msn 800448820 hata kodu çözümü :)
Bill Gates'e gerenk yok =)
