Hata Kodu : 800448820

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    msn e falan girmiyo wireless net bağlı gözüküo ama

    Proxy ve anahtar bağlantı noktalarında hata veriyo 

    güvenlik duvarıda kapalı


    www.yesilgrow.com - Growshop
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    Hata Kodu 80048820 : Üzgünüz, şu anda Windows Live Messenger oturumunuzu açamadık. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

    -Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:
    -İnternetinizin olup olmadığını kontrol edin.
    -Bilgisayarınızın saatini ve tarihini kontrol edin
    -Explorer'ın proxy ayarlarının otomatik bul seçeneğini kaldırın.
    -explorer da tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) connections (bağlantılar) Lan setting içindeki Automatically detect settings(otomatik proxy bul)seçeneğini kaldırın.
    -MSN Messenger 7.5i başlatın.sonra msn de "Tools" menüsündeki "Options." seçeneğini açın.orada "Connection," ve "Advanced Settings." seçeneğini açarak "SOCKS." seceneğini kaldırın okeyleyerek setting bölümünden çıkabilirsiniz.
    -Explorerın ayarlarındaki advantec seçeneğini ayarlayacağız.
    -explorerda tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) menüsündeki advantec (gelişmiş) sekmesindeki security altındaki
    -"Check for server certificate revocation" (sertifika ile iilgili alanı) sekmesinin chekini kaldırın.
    -"Use SSL 2.0" sekmesini işarateleyin
    -"Use SSL 3.0" sekmesini işarateleyin
    -Sonra da msn messengerınızı tamamen kapatın. System treyden de kaldırın. Daha sonrada başlat çalıştırdan aşağıdaki komutları yazın. Her komutu yazıp okeylediğinizde registerin başarılı bir şekilde yapıldığına dair mesaj gelecektir. İşleminizi bitirdikren sonra msni tekrar çalıştırın.çalışmazsa makinenizi restart edip deneyin.
    -Yine sorun devam ederse msni update seçeneği ile kurun.

    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caves
    caves's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek
    Cia yoksa sen Bill Gates amca nın yanındamı calısıyon :)

    www.tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ozzzz
    Ozzzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek
    Dostum aynı sorun bendede oldu dun msn girmiyor,bir süre sonra expoler kapanıyor bazan pc açılmıyor ben format attım... :/

    Ben bu insanları anlamıyorum.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Cia bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hata Kodu 80048820 : Üzgünüz, şu anda Windows Live Messenger oturumunuzu açamadık. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

    -Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:
    -İnternetinizin olup olmadığını kontrol edin.
    -Bilgisayarınızın saatini ve tarihini kontrol edin
    -Explorer'ın proxy ayarlarının otomatik bul seçeneğini kaldırın.
    -explorer da tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) connections (bağlantılar) Lan setting içindeki Automatically detect settings(otomatik proxy bul)seçeneğini kaldırın.
    -MSN Messenger 7.5i başlatın.sonra msn de "Tools" menüsündeki "Options." seçeneğini açın.orada "Connection," ve "Advanced Settings." seçeneğini açarak "SOCKS." seceneğini kaldırın okeyleyerek setting bölümünden çıkabilirsiniz.
    -Explorerın ayarlarındaki advantec seçeneğini ayarlayacağız.
    -explorerda tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) menüsündeki advantec (gelişmiş) sekmesindeki security altındaki
    -"Check for server certificate revocation" (sertifika ile iilgili alanı) sekmesinin chekini kaldırın.
    -"Use SSL 2.0" sekmesini işarateleyin
    -"Use SSL 3.0" sekmesini işarateleyin
    -Sonra da msn messengerınızı tamamen kapatın. System treyden de kaldırın. Daha sonrada başlat çalıştırdan aşağıdaki komutları yazın. Her komutu yazıp okeylediğinizde registerin başarılı bir şekilde yapıldığına dair mesaj gelecektir. İşleminizi bitirdikren sonra msni tekrar çalıştırın.çalışmazsa makinenizi restart edip deneyin.
    -Yine sorun devam ederse msni update seçeneği ile kurun.

    -----------------------------

    oldu sağol :)


    www.yesilgrow.com - Growshop
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ozzzz
    Ozzzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek

    Yigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cia bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hata Kodu 80048820 : Üzgünüz, şu anda Windows Live Messenger oturumunuzu açamadık. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

    -Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:
    -İnternetinizin olup olmadığını kontrol edin.
    -Bilgisayarınızın saatini ve tarihini kontrol edin
    -Explorer'ın proxy ayarlarının otomatik bul seçeneğini kaldırın.
    -explorer da tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) connections (bağlantılar) Lan setting içindeki Automatically detect settings(otomatik proxy bul)seçeneğini kaldırın.
    -MSN Messenger 7.5i başlatın.sonra msn de "Tools" menüsündeki "Options." seçeneğini açın.orada "Connection," ve "Advanced Settings." seçeneğini açarak "SOCKS." seceneğini kaldırın okeyleyerek setting bölümünden çıkabilirsiniz.
    -Explorerın ayarlarındaki advantec seçeneğini ayarlayacağız.
    -explorerda tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) menüsündeki advantec (gelişmiş) sekmesindeki security altındaki
    -"Check for server certificate revocation" (sertifika ile iilgili alanı) sekmesinin chekini kaldırın.
    -"Use SSL 2.0" sekmesini işarateleyin
    -"Use SSL 3.0" sekmesini işarateleyin
    -Sonra da msn messengerınızı tamamen kapatın. System treyden de kaldırın. Daha sonrada başlat çalıştırdan aşağıdaki komutları yazın. Her komutu yazıp okeylediğinizde registerin başarılı bir şekilde yapıldığına dair mesaj gelecektir. İşleminizi bitirdikren sonra msni tekrar çalıştırın.çalışmazsa makinenizi restart edip deneyin.
    -Yine sorun devam ederse msni update seçeneği ile kurun.

    -----------------------------

    oldu sağol :)


    -----------------------------

    Boku bokuna format attık desene :/


    Ben bu insanları anlamıyorum.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    her bişeyde format atılırsa boku bokuna olur tabi
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trabs0n
    trabs0n's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2009
    Erkek

    UNKN0WN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cia bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hata Kodu 80048820 : Üzgünüz, şu anda Windows Live Messenger oturumunuzu açamadık. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

    -Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:
    -İnternetinizin olup olmadığını kontrol edin.
    -Bilgisayarınızın saatini ve tarihini kontrol edin
    -Explorer'ın proxy ayarlarının otomatik bul seçeneğini kaldırın.
    -explorer da tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) connections (bağlantılar) Lan setting içindeki Automatically detect settings(otomatik proxy bul)seçeneğini kaldırın.
    -MSN Messenger 7.5i başlatın.sonra msn de "Tools" menüsündeki "Options." seçeneğini açın.orada "Connection," ve "Advanced Settings." seçeneğini açarak "SOCKS." seceneğini kaldırın okeyleyerek setting bölümünden çıkabilirsiniz.
    -Explorerın ayarlarındaki advantec seçeneğini ayarlayacağız.
    -explorerda tools(ayarlar) altında Internet Options(internet seçenekleri) menüsündeki advantec (gelişmiş) sekmesindeki security altındaki
    -"Check for server certificate revocation" (sertifika ile iilgili alanı) sekmesinin chekini kaldırın.
    -"Use SSL 2.0" sekmesini işarateleyin
    -"Use SSL 3.0" sekmesini işarateleyin
    -Sonra da msn messengerınızı tamamen kapatın. System treyden de kaldırın. Daha sonrada başlat çalıştırdan aşağıdaki komutları yazın. Her komutu yazıp okeylediğinizde registerin başarılı bir şekilde yapıldığına dair mesaj gelecektir. İşleminizi bitirdikren sonra msni tekrar çalıştırın.çalışmazsa makinenizi restart edip deneyin.
    -Yine sorun devam ederse msni update seçeneği ile kurun.

    -----------------------------

    oldu sağol :)


    -----------------------------

     

    Boku bokuna format attık desene :/


    -----------------------------

     

    Koptum :))))))) 


    AğLıyor musun? Diye soruyor bide Mal!!! Yok ben gözümden işiyorum !.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Yigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    msn e falan girmiyo wireless net bağlı gözüküo ama

    Proxy ve anahtar bağlantı noktalarında hata veriyo 

    güvenlik duvarıda kapalı


    -----------------------------

    Geçici bir hata ya da bilgisayarında virüs var dostum :|


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    FAYDALI bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    msn e falan girmiyo wireless net bağlı gözüküo ama

    Proxy ve anahtar bağlantı noktalarında hata veriyo 

    güvenlik duvarıda kapalı


    -----------------------------

    Geçici bir hata ya da bilgisayarında virüs var dostum :|


    -----------------------------

    yok hocam virusle alakası 

    proxy sunucusu tanımlanmış otomatik yapınca sorun halloldu 

    başka yerde kullanılan pc oraya göre ayar yapınca bizim ağa bağlanmadı

    otomatik olunca sorun ortadan kalktı

    geçici değildi çünkü 1 haftdır böyleymiş 

    onlarda nette sorun var die beklemişler :)


    www.yesilgrow.com - Growshop
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    voodoo bunu yazdı:
    -----------------------------
    Cia yoksa sen Bill Gates amca nın yanındamı calısıyon :)
    -----------------------------

    Google'ye yaz

    msn 800448820 hata kodu çözümü :)

    Bill Gates'e gerenk yok =)


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
Toplam Hit: 14996 Toplam Mesaj: 11