Hata Kodu: 8000Ffff

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strike
    strike's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2008
    Erkek
    Arkadaşlar dün msn açmaya çalıştığımda şifreyi girdikten sonra oturum aça basınca bi anda 8000ffff diye bi hata karşıma geldi ve düzelmiyor :| windows live messengeri kaldırıp tekrar kurdum ama olmadı nasıl halletcez :|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    1. C:\windows\winsxs klasörüne gidelim
    Go to file "C:\windows\winsxs" and open it.

    2. Klasör içerisine pending.xml ve pending.grl dosyaları mevcutsa dosyaların
    sahipliğini alarak silelim
    If files "pending.xml" and "pending.grl" are available,take ownership of them and delete them.

    3. Başlat Çalıştıra regedit yazalım ve açılan kayıt defteri penceresinde
    HKEY_LOCAL_MACHINE\COMPONENTS anahtarına gelelim.
    Then Startup> Run and write "regedit"
    Go to "HKEY_LOCAL_MACHINE\COMPONENTS"

    4. Aşağıda belirtilen değerler varsa yedeğini alıp silelim.

    If files "PendingXmldentifier,NextQueueEntryIndexAdvancedIn stallersNeedResolving" are available, firstly back up and delete them.
    • PendingXmldentifier
    • NextQueueEntryIndex
    • AdvancedInstallersNeedResolving

    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strike
    strike's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2008
    Erkek
    regeditte components anahtarı yok :| winsxs'de de o dosyalar yok hocam :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    9 kullanıyorsan program ekle/kaldırdaki temel parçaları onarmayı dene

    buda olmazsa msn kaldır ccleanerla temizleme yap pc kapat tekrar aç sonra tekrar msn kur 


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kanliay
    kanliay's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    live 9 zaten sorun olmaya başladı.bide bunu dene hacı;

    başlat\regedit\hkey_current_user\software\microsoft\windows live contacts\database  deki değerleri sil tekrar oturum açmayı dene


    Gemiler mi batacak??O zaman batsın!!!!!
Toplam Hit: 14784 Toplam Mesaj: 5