Hata Kodu: 8000Ffff
-
Arkadaşlar dün msn açmaya çalıştığımda şifreyi girdikten sonra oturum aça basınca bi anda 8000ffff diye bi hata karşıma geldi ve düzelmiyor :| windows live messengeri kaldırıp tekrar kurdum ama olmadı nasıl halletcez :|
-
1. C:\windows\winsxs klasörüne gidelim
Go to file "C:\windows\winsxs" and open it.
2. Klasör içerisine pending.xml ve pending.grl dosyaları mevcutsa dosyaların
sahipliğini alarak silelim
If files "pending.xml" and "pending.grl" are available,take ownership of them and delete them.
3. Başlat Çalıştıra regedit yazalım ve açılan kayıt defteri penceresinde
HKEY_LOCAL_MACHINE\COMPONENTS anahtarına gelelim.
Then Startup> Run and write "regedit"
Go to "HKEY_LOCAL_MACHINE\COMPONENTS"
4. Aşağıda belirtilen değerler varsa yedeğini alıp silelim.
If files "PendingXmldentifier,NextQueueEntryIndexAdvancedIn stallersNeedResolving" are available, firstly back up and delete them.
• PendingXmldentifier
• NextQueueEntryIndex
• AdvancedInstallersNeedResolving -
regeditte components anahtarı yok :| winsxs'de de o dosyalar yok hocam :|
-
9 kullanıyorsan program ekle/kaldırdaki temel parçaları onarmayı dene
buda olmazsa msn kaldır ccleanerla temizleme yap pc kapat tekrar aç sonra tekrar msn kur
-
live 9 zaten sorun olmaya başladı.bide bunu dene hacı;
başlat\regedit\hkey_current_user\software\microsoft\windows live contacts\database deki değerleri sil tekrar oturum açmayı dene
Toplam Hit: 14784 Toplam Mesaj: 5
