Hata Raporu Alıyorum :S
-

Nedndir Bu Hata Raporunun Sorunu ?
-
Hocam elektrik gitmiş büyük ihtimalle kontrollü bir şekilde makinan kapanmamış ve açılışta bu hatayı alıyorsun bundan kurtulmanın tek ve tek özel yolu sus söyleme kimseye format atmaktırrr :D:D:D
Toplam Hit: 791 Toplam Mesaj: 2
