Hata Raporu Alıyorum :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    Tahribat.Com%20Navbar

    Nedndir Bu Hata Raporunun Sorunu ?


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_AnymosRE
    By_AnymosRE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam elektrik gitmiş büyük ihtimalle kontrollü bir şekilde makinan kapanmamış ve açılışta bu hatayı alıyorsun bundan kurtulmanın tek ve tek özel yolu sus söyleme kimseye format atmaktırrr :D:D:D

     


    Yapmacık olup seviLmektense, kendim oLup nefret ediLmeyi tercih ederim...
Toplam Hit: 791 Toplam Mesaj: 2