Hatay'da Büyük Patlama
-
-
karışmayın.. özgürlük savaşçılarına..
afyon cephaneliğinden çalınan bombalar gelir .. tırmalar..
-
ltcelik bunu yazdı
karışmayın.. özgürlük savaşçılarına..
afyon cephaneliğinden çalınan bombalar gelir .. tırmalar..
orospuçocukları
sakinim tamam.
Daniel-Koo tarafından 11/Şub/13 17:03 tarihinde düzenlenmiştir -
Bu Esad'ın Türk halkını Ö.S.O. düşmanı yapma politikası. Belli ki Esad başarılı bu konuda.
-
ortada bir savaş ve vahşet var. her gün birbirlerini boğazladıkları videolar internete yükleniyor. iki tarafta aç köpekler gibi birbirine saldırıyor. esed yada muhalifleri savunmak, desteklemek ne ak?
-
besle yetimi siksin götünü
-
Esad da katil, ÖSO da.
Belasını versin ikisinin de.
ontedi tarafından 11/Şub/13 17:48 tarihinde düzenlenmiştir -
hele bi sakin olun asıl önemli konu arac türkiyeden süriyeye giderken mi yoksa süriyeden türkiye gelirken mi patladı?
Toplam Hit: 946 Toplam Mesaj: 8
