Hatırlamak İstediğim Bir Oyun
-
hitman serisindendi galiba anlatıyorum aklımda kalanları . sokak gibi ortam vardı biz saklanıyorduk sonra herifin arkasına gidip telle boğup çukura atıyorduk.giysilerini giyiyorduk ve yola çıkıyorduk araba gelirken elimizde patlayıcıya basıyorduk araba kavşaktan dönerken havaya uçuyordu bu tarzdı yanlış hatırlamıyorsam hangi oyundu bu ? hitman ise hitman 1 miydi indirecemde tam çıkaramadım.
-
topu topu 3 tane hitman var googledan çözümlerine bak açılan sayfalarda kız araba bumm diye arat
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
topu topu 3 tane hitman var googledan çözümlerine bak açılan sayfalarda kız araba bumm diye arat
-----------------------------yamalı bölümleri falanda var hacı bazıları.
-
1 veya 2 ama hangisi oldugunu cıkartamadım
-
Hitman: Blood Money, bahsettigin bolumse oyundaki 4. bolum olan A New Life.
-
Hitman : Codename 47
Eski makinelerde de takır takır çalışan çok güzel bir oyun. Biraz da zordur.
-
-
evet codename sanırsam indiricem biraz sonra saolun .. :)))
