Havale İle İlgili Bir Soru
-
arkadaşlar Zuhal müzikten istanbuldan gitar alıcam ancak izmirdeyim ben internet sitelerinde yok ama showroomlarında varmış adam bana İBAN numarasını verdi beyoğlu şubesine yatırmamı söyledi yapı kredi ile yatırcam dedim bu adamlara ben online yatırabilirmiyim yapı krediden ve havale ücreti alırlar mı ya da YKB ATM den yapsam havale ücreti alırlar mı ve son sorum mesela ben 1510 tl yatırcam adama gitcek para ya adam malı göndermezse ya da başka biri 1510 tl yatırsa adam nasıl göndericek adresimi filan almadı havale konusunda aklım karıştı biri bi baştan tek tek anlatabilir mi?
-
İnternet Bankaciligin varsa internet üzerinden şayet adaminda bankasi Yapi kredi ise Havale yapabilirsin, degilse EFT göndereceksin, 3 Lira gibi bir rakam aliyor senden.
ATM den yatirirsan ücret almaz.
Adamla konuşacaksin havale aciklamasina alacagin ürünün adini adedini yaz.
tabi öncesinde adamla konuş gönderim şartlari nelerdir, güvenirlirmidir bunlardan emin olduktan sonra Havale veya EFT ni yap.
-
cevik bunu yazdı:
-----------------------------
İnternet Bankaciligin varsa internet üzerinden şayet adaminda bankasi Yapi kredi ise Havale yapabilirsin, degilse EFT göndereceksin, 3 Lira gibi bir rakam aliyor senden.
ATM den yatirirsan ücret almaz.
Adamla konuşacaksin havale aciklamasina alacagin ürünün adini adedini yaz.
tabi öncesinde adamla konuş gönderim şartlari nelerdir, güvenirlirmidir bunlardan emin olduktan sonra Havale veya EFT ni yap.
-----------------------------
havale yaparken ürün adedi adını atmden nasıl yazıcaz ? ve kartlı mı kartsız mı bu atmden iş ZUHAL MÜZİK türkiyenin en büyük müzik şirketi diyebilirim -
Kartlı veya Kartsız farketmiyor gönderim yapabiliyorsun. Havaleyi gerceklestirken açıklma diye bir bölüm cikmasi gerek oraya yazabilirsin.
-
cevik bunu yazdı:
-----------------------------
Kartlı veya Kartsız farketmiyor gönderim yapabiliyorsun. Havaleyi gerceklestirken açıklma diye bir bölüm cikmasi gerek oraya yazabilirsin.
-----------------------------
atmde nasıl yapıcaz -
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
cevik bunu yazdı:
-----------------------------
Kartlı veya Kartsız farketmiyor gönderim yapabiliyorsun. Havaleyi gerceklestirken açıklma diye bir bölüm cikmasi gerek oraya yazabilirsin.
-----------------------------
atmde nasıl yapıcaz
-----------------------------Bahsettigim Atm de ki islem di zaten
-
cevik bunu yazdı:
-----------------------------
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
cevik bunu yazdı:
-----------------------------
Kartlı veya Kartsız farketmiyor gönderim yapabiliyorsun. Havaleyi gerceklestirken açıklma diye bir bölüm cikmasi gerek oraya yazabilirsin.
-----------------------------
atmde nasıl yapıcaz
-----------------------------Bahsettigim Atm de ki islem di zaten
-----------------------------
teşekkürler
