Havalı Tüfeklere Ruhsat Geliyor...
-
Tasarının, İçişleri Bakanlığının değil hükümetin bir tasarısı olduğuna dikkati çeken Atalay, şöyle devam etti:
''İnsaf için bu tasarı alınıp, bunun içinde 'ne var' diye bakılsın. Bu yasa için '18 yaşa düşürülüyor' deniliyor. Tasarıda, mevcut durumda 18 yaş sınırı olan av tüfekleri için bile yaşı 21'e yükseltmeyi teklif ettik. Bu tasarı iki yıl önce Meclise gönderilmiş. Havalı tüfekler tasarı içine alınıyor, bunlara ruhsat getiriyoruz. Türkiye'de silah ruhsatının sayısı yoktur, sınırsız. Bir insan isterse on tane bile ruhsat alır. Bir başıboşluk var. Biz bunu en fazla 5 ile sınırlıyoruz. Biz AB standardını getiriyoruz. Başıboş olan silahlandırmayı azaltmak istiyoruz. Pompalı tüfekleri bile ruhsat içine alıyoruz, havai fişeklere bile sınır getiriyoruz.''
Kaynak : http://www.internethaber.com/bakan-bir-bagirdi-ki-meclis-yankilandi-315960h.htm#ixzz18hRxGd2V -
intenethaber e pek güvenmemek lazım.ben canlı olarak inter maçını izlerken ibrahimoviç fenerbahçe kampında idman yapıyor haberini yayınlayan bi medya organı.bir de şöyle bir söylenti olamaz.'pompalı tüfeklere bile ruhsat getiriyoruz.' zaten ben kendimi bildim bileli popalı tüfek ruhsatı mevcut.almak mecburu.yivsiz tüfek ruhsatına giriyor.yani aslı olduğuna pek inanmıyorum.zaten metrapollerde havalı tüfek kullanana pek rastgelmedim.diyelim ki olabilitesi yüksek.büyük ihtimal pcp tüfekler için geçerlidir o.
-
la şimdi ben zamane bi havalı tüfek aldıydım sağlamından.o zamanlar fatura yetiyo demişlerdi.sıkıntı olmaz demi lan ben arabayla taşıorum filan poliz çevirse.
-
yaw bişey olmaz.ateşli silah mı havalı tüfek.ona ruhsat gerekirse sapana da gerekir.aynı şey.diyelim ki var öyle bir söylenti.ne için ruhsat verilecek.avlanmak için mi?anca zaten serçe vurursun havalı ile.bir de yaş sınırı 21 olacakmış.sanki f ehliyeti alıyosun aq.ula milletvekili seçilme yaşı 25.havalı için yaş sınırı 21.biraz daha sıksalar bari de yaş sınırı 26 falan olsa.hiç olmazsa meclise havalı tüfek,havalı tabanca,havalı sapan vb. alet edevatla girilemesin aq.neyse benim kafa güzel.özünüze mukayet olun iyi geceler : s
-
hala kullanan varmı
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
hala kullanan varmı
-----------------------------
olmazmı hocam, bir sevdadır havalı tüfek :) konu hort. -
yaş 20, elimde bi tane 7.65' var bu yasadan sora inş ruhsat alabilirim. Rahmetliden yadigar valla vermem gözüm gibi koruyorum.
işi magandalığa vurmayın.
Belinizde hava atmak için taşımayın.
Toplum içinde göstermeyin iyi kamufle edin.
Sinire asabiyete bağladıktan sora elinizin altında ilk arandığınız şey olmasın.
Vatan millet sakarya olaylarının içinde bulunduğunuzda elinizi götürmeyin lakin çok zaruri olduğu halde kullanın onun içinde belli yasa ve kurallar var ..
Kullanmasını bilene sadece tabanca değil her ne olursa olsun adabıyla, kurallarıyla kullandıktan sora problem yok. Ha kendine güvenmiyorsan hiç bulaşmasın kimse.
Büyük sorumluluktur.
Zaten her babayiğit taşıyamaz. edebiyle taşırsa taşır.
edepsizlik edip toplumu galyana getirecek durumlarda da yüksek cezalar verilmesi gerekir. Devlet umarım bunlarıda düşünmüştür.
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
yaş 20, elimde bi tane 7.65' var bu yasadan sora inş ruhsat alabilirim. Rahmetliden yadigar valla vermem gözüm gibi koruyorum.
işi magandalığa vurmayın.
Belinizde hava atmak için taşımayın.
Toplum içinde göstermeyin iyi kamufle edin.
Sinire asabiyete bağladıktan sora elinizin altında ilk arandığınız şey olmasın.
Vatan millet sakarya olaylarının içinde bulunduğunuzda elinizi götürmeyin lakin çok zaruri olduğu halde kullanın onun içinde belli yasa ve kurallar var ..
Kullanmasını bilene sadece tabanca değil her ne olursa olsun adabıyla, kurallarıyla kullandıktan sora problem yok. Ha kendine güvenmiyorsan hiç bulaşmasın kimse.
Büyük sorumluluktur.
Zaten her babayiğit taşıyamaz. edebiyle taşırsa taşır.
edepsizlik edip toplumu galyana getirecek durumlarda da yüksek cezalar verilmesi gerekir. Devlet umarım bunlarıda düşünmüştür.
-----------------------------tamam abi. :P
-
Havalı tüfekde alamıcaz mk :F
