

Haydi Tahribat Bu Harddisk Problemi Hakkında Ne Diyeceksiniz
-
Arkadaşlar
1 gb 3,5 inç external hdd var usb ve guc adaptoru ile çalışmakta
PHILIPS SPE3091CC/00 modeli 1TB
şimdi problem şu :
bu harddisk 32 bit xp sp3 te çalışıyor.Başka windows 7 pc lerdede çalışmakta 32 / 64 lerde
harddiskte bir problem yok.
Windows 7 home basic yükseltmeleri devamlı olarak yapılmakta olan laptobımda çalışmamakta.
Laptob ı ilk aldıgımda çalışmakta idi.
Fkat su anda taktıgımda
Usb aygıtı tanınamadı uyarısı veriyor.Usb aygıtlarında bır problem yok.Aynı usb aygıtlarından ve pc dekı diğer usb aygılatlarında çalıştırabılmekteyım flash bellekleri,ipod vs donanımlar takır takır ve veri hızı ınanılmaz yuksek.
Sistemım antıvurus ve firewall koruması altında .
Bunu nasıl halledebılırım.Format at demeden.
Bu arada aygıt yöneticisinde yada harddıskler kısmında gorunmemekle bırlıkte aygıt yonetıcındesı usb aygıtı tanınamadım ıbaresı yer almakta
-
başka bilgisayarlara takınca çalışıyormu alet ? bendede 160 gb ipod var 140 gb boş olmasına rağmen 6,55 gb bi film atmaya kalkştğm zaman dosya taşımak için çok büyük gibi saçma bi hata veriyor belki bi bilen çıkar ?
-
sir bunu yazdı:
-----------------------------
başka bilgisayarlara takınca çalışıyormu alet ? bendede 160 gb ipod var 140 gb boş olmasına rağmen 6,55 gb bi film atmaya kalkştğm zaman dosya taşımak için çok büyük gibi saçma bi hata veriyor belki bi bilen çıkar ?
-----------------------------o saçma hata fat32 olmasından kaynaklanıyordur ipod dosya sisteminin :)
diğer soruya gelirsek.
hacı bendede vodafone modem aynı sorunu yapıyordu. laptopta calısmazdı ama dıger pc lerde calısırdı.
pc ye bir format cektım. şimdi hiç bir sorun yok /:
-
Genel temassızlık sorunu hatası, başka bir ara kablo ile kullanmayı dene.
-
sir bunu yazdı:
-----------------------------
başka bilgisayarlara takınca çalışıyormu alet ? bendede 160 gb ipod var 140 gb boş olmasına rağmen 6,55 gb bi film atmaya kalkştğm zaman dosya taşımak için çok büyük gibi saçma bi hata veriyor belki bi bilen çıkar ?
-----------------------------dosya sistemi fat32 olduğu için tek parça olarak en fazla 4 gb dosya atabilirsin.
konu sahibine : hocam usb 1.0 usb 2.0 olaylarından olabilir mi -
trampfd bunu yazdı:
-----------------------------
Genel temassızlık sorunu hatası, başka bir ara kablo ile kullanmayı dene.
-----------------------------2 farklı kablo ıle denedım genel temassızlık problemı olsa neden dıger pc de her turlu acılsın.
Olmadı format cakıcam da pc dekı dosyaları nasıl yedeklıcem harddısk var fakat 320 gb ın 220 sınden fazlası dolu ustelık sımdı laptopta hp recovery bolumu var
onu nasıl olusturacagız format sırasında ayrı bırsey mı yapmak gerekıyor .
Amk mun laptobının kutu ıcerıgınde kurulum dvdsı vs hıc bır sey yok
-
hipokondriyak1 bunu yazdı:
-----------------------------
trampfd bunu yazdı:
-----------------------------
Genel temassızlık sorunu hatası, başka bir ara kablo ile kullanmayı dene.
-----------------------------2 farklı kablo ıle denedım genel temassızlık problemı olsa neden dıger pc de her turlu acılsın.
Olmadı format cakıcam da pc dekı dosyaları nasıl yedeklıcem harddısk var fakat 320 gb ın 220 sınden fazlası dolu ustelık sımdı laptopta hp recovery bolumu var
onu nasıl olusturacagız format sırasında ayrı bırsey mı yapmak gerekıyor .
Amk mun laptobının kutu ıcerıgınde kurulum dvdsı vs hıc bır sey yok
-----------------------------hp recovery şeysiyle tekrar kurulumu yapıcaksın zaten cd ye falan gerek yok. ayrıca benim pc de başka flashlar çalışıyodu bi tanesi çalışmıyodu başka yerde deniyodum çalışıyodu formattan sonra düzelmişti
-
bendeki hp 2 dvd istiyo recovery cd için. eğer hdd böldüysen ikiye sadece c kısmına recovery yapıyo.sen hdd recovery silmediğin sürece ordan geri kurulum yapılır tecrübeyle sabit. bütün bunların dışında pcye recovery haricinde format attıysan açılıştaki tuşla giremezsin oraya.
soruna dönecek olursak her hangi bi cd ile çalışan işletim sistemiyle başlatıp dene donanımsal mı yazılımsal mı anlayalım
-
Hp laptopuna daha once format atmadiysan. Yeniden baslat f11 tusuna bas balangicta olmassa f9 u dene, oda olmadi f8 bas ustte repair my comp. cikar onu tkla..
Daha sonra zaten windows dolmaya baaslayacak ve ilerki adimda sana recovery secenegini verecek.Burdan recovery turunu sececen..
Ondan sonra arkana yaslan bekle..cogu isi o yapar senin icin zaten....
hdd konusuna gelince benim basima buna benzer bir sey gelmisti fakat onda ki sorunda hicbir makina tanimiyordu freecom marka hdd yi..
7-8 saatlik uzun calisma ve arastirma sayesinde driver yamasi indirip cozmustum olayi...
Hp sitesinden driverlari tekrar indirip bi kur bakalim cozum olacakmi. Olmassa birde
hdd sitesinin destek bolumune bir mesaj at bakalim format atmadan
-
UCANTENEKE hocanın dediği gibi bir live linux ile dene bakalım orada çalışacak mı.
@sir, ipod fat32 olduğundan dolayı o hatayı veriyor, ntfs olursa düzelir. Ayrıca ipod ile rockbox kullanmıyorsan kesinlikle kullanmanı öneririm.
-
format olayına cesaret edemıyorum formatsız çözmeye çalışacağım.
Orjınal lısansım var fakat mıcroft un sıtesıde oyle bır karman çorman olmuşki kardeşim nerede windows7 home basic inddirme linki bulamadım ya.
Farklı ısletım sıstemı kursam hd recovery olmaz sanıırım.
Ubuntu var bı deneyecegım okuldan geldıkten sonra yazılımsal olup olmadıgını