folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Haydi Tahribat Bu Harddisk Problemi Hakkında Ne Diyeceksiniz



Haydi Tahribat Bu Harddisk Problemi Hakkında Ne Diyeceksiniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Arkadaşlar

    1 gb 3,5 inç external hdd var usb ve guc adaptoru ile çalışmakta

     

    PHILIPS SPE3091CC/00 modeli 1TB

     

    şimdi problem şu :

    bu harddisk 32 bit xp sp3 te çalışıyor.Başka windows 7 pc lerdede çalışmakta 32 / 64 lerde

    harddiskte bir problem yok.

    Windows 7 home basic yükseltmeleri devamlı olarak yapılmakta olan laptobımda çalışmamakta.

    Laptob ı ilk aldıgımda çalışmakta idi.

    Fkat su anda taktıgımda

    Usb aygıtı tanınamadı uyarısı veriyor.Usb aygıtlarında bır problem yok.Aynı usb aygıtlarından ve pc dekı diğer usb aygılatlarında çalıştırabılmekteyım flash bellekleri,ipod vs donanımlar takır takır ve veri hızı ınanılmaz yuksek.

     

    Sistemım antıvurus ve firewall koruması altında .

    Bunu nasıl halledebılırım.Format at demeden.

     

    Bu arada aygıt yöneticisinde yada harddıskler kısmında gorunmemekle bırlıkte aygıt yonetıcındesı usb aygıtı tanınamadım ıbaresı yer almakta


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    başka bilgisayarlara takınca çalışıyormu alet ? bendede 160 gb ipod var 140 gb boş olmasına rağmen 6,55 gb bi film atmaya kalkştğm zaman dosya taşımak için çok büyük gibi saçma bi hata veriyor belki bi bilen çıkar ?


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    sir bunu yazdı:
    -----------------------------

    başka bilgisayarlara takınca çalışıyormu alet ? bendede 160 gb ipod var 140 gb boş olmasına rağmen 6,55 gb bi film atmaya kalkştğm zaman dosya taşımak için çok büyük gibi saçma bi hata veriyor belki bi bilen çıkar ?


    -----------------------------

    o saçma hata fat32 olmasından kaynaklanıyordur ipod dosya sisteminin :)

     

    diğer soruya gelirsek.

    hacı bendede vodafone modem aynı sorunu yapıyordu. laptopta calısmazdı ama dıger pc lerde calısırdı.

    pc ye bir format cektım. şimdi hiç bir sorun yok /:


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Genel temassızlık sorunu hatası, başka bir ara kablo ile kullanmayı dene.


    Ehl-i Byte
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    sir bunu yazdı:
    -----------------------------

    başka bilgisayarlara takınca çalışıyormu alet ? bendede 160 gb ipod var 140 gb boş olmasına rağmen 6,55 gb bi film atmaya kalkştğm zaman dosya taşımak için çok büyük gibi saçma bi hata veriyor belki bi bilen çıkar ?


    -----------------------------

    dosya sistemi fat32 olduğu için tek parça olarak en fazla 4 gb dosya atabilirsin.

    konu sahibine : hocam usb 1.0 usb 2.0 olaylarından olabilir mi


    Bittik biz bittik
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    trampfd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Genel temassızlık sorunu hatası, başka bir ara kablo ile kullanmayı dene.


    -----------------------------

    2 farklı kablo ıle denedım genel temassızlık problemı olsa neden dıger pc de her turlu acılsın.

    Olmadı format cakıcam da pc dekı dosyaları nasıl yedeklıcem harddısk var fakat 320 gb ın 220 sınden fazlası dolu ustelık sımdı laptopta hp recovery bolumu var

    onu nasıl olusturacagız format sırasında ayrı bırsey mı yapmak gerekıyor .

    Amk mun laptobının kutu ıcerıgınde kurulum dvdsı vs hıc bır sey yok


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hipokondriyak1 bunu yazdı:
    -----------------------------

    trampfd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Genel temassızlık sorunu hatası, başka bir ara kablo ile kullanmayı dene.


    -----------------------------

     

    2 farklı kablo ıle denedım genel temassızlık problemı olsa neden dıger pc de her turlu acılsın.

    Olmadı format cakıcam da pc dekı dosyaları nasıl yedeklıcem harddısk var fakat 320 gb ın 220 sınden fazlası dolu ustelık sımdı laptopta hp recovery bolumu var

    onu nasıl olusturacagız format sırasında ayrı bırsey mı yapmak gerekıyor .

    Amk mun laptobının kutu ıcerıgınde kurulum dvdsı vs hıc bır sey yok


    -----------------------------

    hp recovery şeysiyle tekrar kurulumu yapıcaksın zaten cd  ye falan gerek yok. ayrıca benim pc de başka flashlar çalışıyodu bi tanesi çalışmıyodu başka yerde deniyodum çalışıyodu formattan sonra düzelmişti


    Bittik biz bittik
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UCANTENEKE
    UCANTENEKE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    bendeki hp 2 dvd istiyo recovery cd için. eğer hdd böldüysen ikiye sadece c kısmına recovery yapıyo.sen hdd recovery silmediğin sürece ordan geri kurulum yapılır tecrübeyle sabit. bütün bunların dışında pcye recovery haricinde format attıysan açılıştaki tuşla giremezsin oraya.

    soruna dönecek olursak her hangi bi cd ile çalışan işletim sistemiyle başlatıp dene donanımsal mı yazılımsal mı anlayalım


    Bence bu dünya üzerinde seçilmiş ırk diye bi kavram varsa bu ırk kesin ruslardır.Onlar daha iyisini yapana kadar en iyisi onlar
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek

    Hp laptopuna daha once format  atmadiysan. Yeniden baslat f11 tusuna bas balangicta olmassa  f9 u dene, oda olmadi f8 bas ustte repair my comp. cikar  onu  tkla..

    Daha sonra zaten windows dolmaya baaslayacak  ve ilerki adimda sana recovery secenegini  verecek.Burdan recovery turunu sececen..

    Ondan sonra arkana  yaslan bekle..cogu isi o yapar senin icin  zaten....

     

    hdd konusuna  gelince  benim  basima buna benzer bir sey  gelmisti  fakat  onda ki sorunda   hicbir  makina tanimiyordu  freecom marka hdd yi..

    7-8 saatlik uzun  calisma ve  arastirma sayesinde driver yamasi  indirip  cozmustum  olayi...

    Hp sitesinden driverlari tekrar indirip  bi kur bakalim cozum olacakmi. Olmassa  birde

    hdd sitesinin  destek bolumune  bir  mesaj  at bakalim  format  atmadan

     


    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek

    UCANTENEKE hocanın dediği gibi bir live linux ile dene bakalım orada çalışacak mı.

    @sir, ipod fat32 olduğundan dolayı o hatayı veriyor, ntfs olursa düzelir. Ayrıca ipod ile rockbox kullanmıyorsan kesinlikle kullanmanı öneririm.


    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    format olayına cesaret edemıyorum formatsız çözmeye çalışacağım.

    Orjınal lısansım var fakat mıcroft un sıtesıde oyle bır karman çorman olmuşki kardeşim nerede windows7 home basic inddirme linki bulamadım ya.

    Farklı ısletım sıstemı kursam hd recovery olmaz sanıırım.

    Ubuntu var bı deneyecegım okuldan geldıkten sonra yazılımsal olup olmadıgını


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
Toplam Hit: 1742 Toplam Mesaj: 11