HDD Biçimlendirme ? ?
-
Harddiski biçimlendirmek istiyorum sadece windowsun dosyaları kalıcak diğer herşey gidicek , nasıl yaparm ? :D
-
sende çok şey istiyon be hoca :) güvenli modda açıp c içindeki windows haricindeki dosyaları silmeyi dene ama dovuments&settings klasöründeki dosyalara izin vermeyebilir.
-
Coiner bunu yazdı:
-----------------------------
sende çok şey istiyon be hoca :) güvenli modda açıp c içindeki windows haricindeki dosyaları silmeyi dene ama dovuments&settings klasöründeki dosyalara izin vermeyebilir.
-----------------------------
Hocam fazla uğraşmadan bi tuşu tıklayıp yapamazmıyız :D -
Ghost veya benzeri bir Recovery programı ile sadece Windows'un yedeğini harici bir diske veya DVD'e yazabilirsin.Normal formatını atarsın.Recovery çekersin.
-
cinema4d bunu yazdı:
-----------------------------
Coiner bunu yazdı:
-----------------------------
sende çok şey istiyon be hoca :) güvenli modda açıp c içindeki windows haricindeki dosyaları silmeyi dene ama dovuments&settings klasöründeki dosyalara izin vermeyebilir.
-----------------------------
Hocam fazla uğraşmadan bi tuşu tıklayıp yapamazmıyız :D
-----------------------------öyle bi tuş icad edilirse beni de haberdar et hocam :/
-
Coiner bunu yazdı:
-----------------------------
cinema4d bunu yazdı:
-----------------------------
Coiner bunu yazdı:
-----------------------------
sende çok şey istiyon be hoca :) güvenli modda açıp c içindeki windows haricindeki dosyaları silmeyi dene ama dovuments&settings klasöründeki dosyalara izin vermeyebilir.
-----------------------------
Hocam fazla uğraşmadan bi tuşu tıklayıp yapamazmıyız :D
-----------------------------öyle bi tuş icad edilirse beni de haberdar et hocam :/
-----------------------------
tuş işin şakası hocam :D en kısa yoldan sonuca nasıl giderim ? :D -
-
tuş işin şakası hocam :D en kısa yoldan sonuca nasıl giderim ? :D
-----------------------------291 le giderken arabanın camından kasayı fırakladınmı.
silerek yaparsn
-
Sen tam olarak amacını anlatsan belki başka bi yolu vardır. Eğer windows kalacaksa diğer dosyaları silmek yerine neden formatlamak isteyesin?
