folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Hdd De 2 Bölümü Formatsız Birleştirmek



Hdd De 2 Bölümü Formatsız Birleştirmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    arkadaşlar google amcaya baktım Partition Magic ve türevleri var fakat ancak yapmak istediğimi anlatayım .

    pc de 2 bölüm var c ve d (windows C ye kurulu)

    bir de bölümlendirilmemiş alan var.

    ben xp cd si ile filan girip o bölümlendirilmemiş alan ile C yi birleştirmek istedim.

    Bunun için c bölümünü sildim.

    C nin boyutunda bölümlendirilmemiş alan  oluştu.

    Normalde bölümlendirilmemiş alan kısmında C nin boyutu da eklenmeliydi.

    ben tekrar c bölümünü oluşturup imajla sistemi kurdum.

    şu anda bölümlendirilmemiş alanı da böldüm ismini de E verdim.

    C(sistem kurulu)

    D yedek

    E Boş

     

     

    C ve E yi birleştirmek istiyorum bir türlü olmadı

     

     

     

     


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    hocam server 2k8 ve w7 ile (belki vistada da vardır) disk yönetimi ekranından direkt olarak boş olan alanı istediğin başka bir alana ekleyebiliyorsun. Yok xp kullanacağım dersen partition magic diye bir program vardı. O senin işini görür.


    İpimle kuşağım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    aynen. senin ilacın partition magic.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    hayaletkurt bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynen. senin ilacın partition magic.


    -----------------------------

    partion magic yükledim

    açılırken diskine ulaşılamıyor hatası verip kapanıyor program.

    zaten hayatım boyunca ısıamamıştım partion magic e iyice soğudum.

    var mı başka yolu?

     


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    myblackworldweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayaletkurt bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynen. senin ilacın partition magic.


    -----------------------------

    partion magic yükledim

    açılırken diskine ulaşılamıyor hatası verip kapanıyor program.

    zaten hayatım boyunca ısıamamıştım partion magic e iyice soğudum.

    var mı başka yolu?

     


    -----------------------------

    EASEUS Partition Master 6.5.2 Home Edition


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hsyndmr92
    Hsyndmr92's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2010
    Erkek

    Denetim masası/Yönetimsel araçlar/Sabit Disk Bölümleri Olustur ve Biçimlendir ' i bul ordan E diskini sil Birleştirmek istediğin yani C disk üzerinde sağ tıklayıp "Birimi Genişlet" diyip E diskin kapasitesi kadar genişletip ya da Maksimum disk boyutu deyip genişletebilirsin :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    Hsyndmr92 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Denetim masası/Yönetimsel araçlar/Sabit Disk Bölümleri Olustur ve Biçimlendir ' i bul ordan E diskini sil Birleştirmek istediğin yani C disk üzerinde sağ tıklayıp "Birimi Genişlet" diyip E diskin kapasitesi kadar genişletip ya da Maksimum disk boyutu deyip genişletebilirsin :)


    -----------------------------

    işin ilginç yanı ne biliyormusunuz :)

    işin en ince detayına kadar ben de biliyorum.

    Fakat makine yemiyor

    6-7 yıl oldu artık grev yapıyor sanırım :)


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    win 7 de acronis disk directörle birleştirdim 3 hdd bölümünü.partition magic i

    win 7 uyumsuz prg diye çalıstırmadı

     

    dosyaları yedeklemeyede gerek yok silinmiyor yani


    mademki türksün systeme göster ürksün
Toplam Hit: 1792 Toplam Mesaj: 8