Hdd Format Sorunu..
-
az önce win8 e geçim dedim, daha önce windows için 30 gb alan bırakmıştım yetmemişti. şimdi hdd yi tek parça haline getirip üzerine windows kurmaya calısıyorum o 30 gblık alandan başka bir bölüme kurulmuyor. Diğer bölüm ne siliniyor ne biçimlendiriliyor. Ne yapmalıyım ki bu hdd fabrikadan çıkıyormuş gibi olsun ? wipe bu işe yarar mı ? indirdim denedim boot edemeedim.
-
Şimdi bende konu açacaktım seninkini baltalayayım bari :|
Bendede bir GB'lik SD kart var açılmıyor format at diyorum sonuç yok format atamadım nasıl yaparım. -
sLeymN bunu yazdı
az önce win8 e geçim dedim, daha önce windows için 30 gb alan bırakmıştım yetmemişti. şimdi hdd yi tek parça haline getirip üzerine windows kurmaya calısıyorum o 30 gblık alandan başka bir bölüme kurulmuyor. Diğer bölüm ne siliniyor ne biçimlendiriliyor. Ne yapmalıyım ki bu hdd fabrikadan çıkıyormuş gibi olsun ? wipe bu işe yarar mı ? indirdim denedim boot edemeedim.
USBden yükleme yapacağını varsayıyorum, boot ettkten sonra yükle deyip advancedi seç hocam. ya da ona yakın bişey alttakini. ordan ne var ne yok sil ondan sonra yap sıkıntı olmaması lazım
-
joe_black bunu yazdısLeymN bunu yazdı
az önce win8 e geçim dedim, daha önce windows için 30 gb alan bırakmıştım yetmemişti. şimdi hdd yi tek parça haline getirip üzerine windows kurmaya calısıyorum o 30 gblık alandan başka bir bölüme kurulmuyor. Diğer bölüm ne siliniyor ne biçimlendiriliyor. Ne yapmalıyım ki bu hdd fabrikadan çıkıyormuş gibi olsun ? wipe bu işe yarar mı ? indirdim denedim boot edemeedim.
USBden yükleme yapacağını varsayıyorum, boot ettkten sonra yükle deyip advancedi seç hocam. ya da ona yakın bişey alttakini. ordan ne var ne yok sil ondan sonra yap sıkıntı olmaması lazım
yok hocam oradan olmuyor işte tüm seçenekler pasif geliyor. sadece o 30 gblık bölümü formatlatabiliyorum
-
Pc'yi internetten ya da biyerlerden edindiğin Hiren Boot yazılı Cd ile başlat.
1 - http://hbcd.hnsdc.com/Hirens.BootCD.15.2.zip adresinden indirdiğin dosyayı rardan cıkartıp bir cdye iso olarak yazdır.
2- Bilisayarı bu cd ile başlat ve hiren boot ile başlat seçenegini tıkla.
3- Gelen ekranlardan "Hardisk Tools" kısmına gir.
4- Oradan herhangi bir low label format aracını kullanbilirsin. Tavsiyem, Fujitsu IDE Low Level Format 1.0 kullanmandır.
Kolay gelsin. Takılırsan mesaj at, gördüğümde yardımcı olurum.
