Hdd Format Sorunu..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    az önce win8 e geçim dedim, daha önce windows için 30 gb alan bırakmıştım yetmemişti. şimdi hdd yi tek parça haline getirip üzerine windows kurmaya calısıyorum o 30 gblık alandan başka bir bölüme kurulmuyor. Diğer bölüm ne siliniyor ne biçimlendiriliyor. Ne yapmalıyım ki bu hdd fabrikadan çıkıyormuş gibi olsun ? wipe bu işe yarar mı ? indirdim denedim boot edemeedim.


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Şimdi bende konu açacaktım seninkini baltalayayım bari :|

    Bendede bir GB'lik SD kart var açılmıyor format at diyorum sonuç yok format atamadım nasıl yaparım.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    sLeymN bunu yazdı

    az önce win8 e geçim dedim, daha önce windows için 30 gb alan bırakmıştım yetmemişti. şimdi hdd yi tek parça haline getirip üzerine windows kurmaya calısıyorum o 30 gblık alandan başka bir bölüme kurulmuyor. Diğer bölüm ne siliniyor ne biçimlendiriliyor. Ne yapmalıyım ki bu hdd fabrikadan çıkıyormuş gibi olsun ? wipe bu işe yarar mı ? indirdim denedim boot edemeedim.

    USBden yükleme yapacağını varsayıyorum, boot ettkten sonra yükle deyip advancedi seç hocam. ya da ona yakın bişey alttakini. ordan ne var ne yok sil ondan sonra yap sıkıntı olmaması lazım

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    sLeymN bunu yazdı

    az önce win8 e geçim dedim, daha önce windows için 30 gb alan bırakmıştım yetmemişti. şimdi hdd yi tek parça haline getirip üzerine windows kurmaya calısıyorum o 30 gblık alandan başka bir bölüme kurulmuyor. Diğer bölüm ne siliniyor ne biçimlendiriliyor. Ne yapmalıyım ki bu hdd fabrikadan çıkıyormuş gibi olsun ? wipe bu işe yarar mı ? indirdim denedim boot edemeedim.

    USBden yükleme yapacağını varsayıyorum, boot ettkten sonra yükle deyip advancedi seç hocam. ya da ona yakın bişey alttakini. ordan ne var ne yok sil ondan sonra yap sıkıntı olmaması lazım

    yok hocam oradan olmuyor işte  tüm seçenekler pasif geliyor. sadece o 30 gblık bölümü formatlatabiliyorum


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    redsox
    redsox's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2012
    Erkek

    Pc'yi internetten ya da biyerlerden edindiğin Hiren Boot yazılı Cd ile başlat. 

     

    1 - http://hbcd.hnsdc.com/Hirens.BootCD.15.2.zip adresinden indirdiğin dosyayı rardan cıkartıp bir cdye iso olarak yazdır.

    2- Bilisayarı bu cd ile başlat ve hiren boot ile başlat seçenegini tıkla.

    3- Gelen ekranlardan "Hardisk Tools" kısmına gir.

    4- Oradan herhangi bir low label format aracını kullanbilirsin. Tavsiyem, Fujitsu IDE Low Level Format 1.0 kullanmandır.

     

    Kolay gelsin. Takılırsan mesaj at, gördüğümde yardımcı olurum.

     

Toplam Hit: 725 Toplam Mesaj: 5