Hdd Klonlamak
-
arkadaslar cefemdekı hdd lerı degıstırdım ve 500 gb yaptım onceden 200 gb daha vardı ıkısıde sata hdd ıkı harddıskede full oyun kurdum sorunum ıkısınıde ayrı makınalarda klonladım ama calısmadı nasıl yapabılırım acaba yardımcı olacak varmı?
-
http://www.tahribat.com/Forum-Bilgisayariniza-Takilan-Usb-Cdrom-Daki-Verileri-Calin-Resimli-61147/
Bu konudaki program işini görebilir.
Fakat en sağlamı Norton Ghost
http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q=norton+ghost
http://www.google.com/search?hl=tr&q=norton+ghost+kullan%C4%B1m%C4%B1&aq=f&aqi=g2&aql=&oq=&gs_rfai=
-
bilgisayarların donanım ozellıklerı aynımı hocam ?
-
evet aynı makınaların ozellıklerı benım aslında amacım su clonlama ısını bılıyorum programlarım mevcut ama 2 tane hdd olunca ıs degısıyor hdd lerın 500 gb lık olanını ayrı makınada 200 gb lık olanı ayrı makınada klonladım olmadı yemedı aynı makınada clonlamam mumkunmu ıkısını aynı anda mesela c ve d var ıkısıde aynı makınada takılı olcak ıkısıde aynı anda e ve f dıskıne kopyalıyacak bunu arıyorum
-
serioususer bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaslar cefemdekı hdd lerı degıstırdım ve 500 gb yaptım onceden 200 gb daha vardı ıkısıde sata hdd ıkı harddıskede full oyun kurdum sorunum ıkısınıde ayrı makınalarda klonladım ama calısmadı nasıl yapabılırım acaba yardımcı olacak varmı?
-----------------------------Ayrı makinelerde yaparsan olmaz , donanım uyumsuzluğundan ötürü çakar hatayı ( işletim sistemi yüklü olan sürücüden bahs ediyorum ) Ama klonlamak istediğin şey veri sürücüsü ise ( Örnek : D sürücüsü ) onda sıkıntı olmaz her türlü bilgisayarda kullana bilirsin tabi kapasitesi uyacak şekilde.
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------
serioususer bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaslar cefemdekı hdd lerı degıstırdım ve 500 gb yaptım onceden 200 gb daha vardı ıkısıde sata hdd ıkı harddıskede full oyun kurdum sorunum ıkısınıde ayrı makınalarda klonladım ama calısmadı nasıl yapabılırım acaba yardımcı olacak varmı?
-----------------------------Ayrı makinelerde yaparsan olmaz , donanım uyumsuzluğundan ötürü çakar hatayı ( işletim sistemi yüklü olan sürücüden bahs ediyorum ) Ama klonlamak istediğin şey veri sürücüsü ise ( Örnek : D sürücüsü ) onda sıkıntı olmaz her türlü bilgisayarda kullana bilirsin tabi kapasitesi uyacak şekilde.
-----------------------------işte aradıgım cevap buydu saol hocam bırde oyle denıyım ben :D
-
acronis true image isini hayli fazlasiyla gorur.
