Hdd Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek
    arkadaşlar bende seagete 500 gb hdd var normalde çalışan bir hard disk bunu bir pc ye ikinci hdd olarak takıyorum biosa bakıyorum görüyor ama windows açıldığında yeni donanım bulundu sürücü yükleniyor demesine rağmen ortada hdd falan yok sizce neden böyle yapıyor olabilir? sorun ne olabilir ve çözüm varsa nedir? bilgili olan arkadaşlar yardımız için şimdiden tşk ederim...

    Carpe Diem
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fincan
    Fincan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2003
    Erkek
    Formatlamayi denedin mi? Bende ikinci hdd taktim format atmadan calismadi.

    ULKUMUZ GOKLERDE DALGALANAN SANCAK;BIZ ALLAH"IN ONUNDE EGILIRIZ ANCAK.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek
    meselede orda bunu formatlayamam içinde önemli bilgiler var ama diğerini formatla diyorsan o olabilir işte? onu denemedim yani

    Carpe Diem
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek
    Arkadaşlar bu konuda bilgisi olan yokmu? linux ta denedim görmüyor windows 7 ye taktım görüyor aygıt yükleniyor ama sonra birşey yok yönetim alanından giriyorum görmek için şöyle bir hata veriyor  "Bir G/Ç aygıt hatası nedeniyle istek yürütülemedi"  şimdi ne yapmalıyım lütfen bir el atın olaya

    Carpe Diem
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    saçma olacak ama hdd deki jumperi çıkartırmısın ?

    geçen arkadaşın pc ye ram taktım hdd görmedi saçma ama jumperi çıkarttım tekrar görmeye başladı.


    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek
    VALLA arkadaşlar nette de araştırdım bişeyler çıktı ama bir türlü çalıştıramadım. jumper olayına gelince onuda denemedim değil hata sata slotunuda değiştirdim yani yapmadığım kalmadı :((( arkadaşlar lütfen yardımmmmmm

    Carpe Diem
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    bilgisayarım, sağ tık, yönet, disk yönetimi, orda görürsün harddiski sağ tıkla diski etkinleştir de bu seçenek yoksa dinamik diske dönüştür gibi bişey olucak formatlamadan diski aktifleştirebilirsin adımları dikkatli takip et 

    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    anladım kadarıyla arkadas zaten windows 7 de hdd sını goruyor ama lunixta goremıyor eger boyleyse bu cok normal cunku hdd nın ıcınde lunix driverı yoktur bunun ıcınde bu mumkun olmayabılır.

    bunu ancak lunuxu yenıden kurarak cozebılırsın.

    baska bı cozumde suan aklıma gelmıyor.

    kolay gelsın sana

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlpereN
    AlpereN's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek
    linux tanıması lazım tabi ubuntu için konusuyorum kendi driverini bulup kendi indiriyor zaten
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek
    arkadaşlar hdd windows 7 de de çalışmıyor. yani sadece bios ta görebiliyorum çalıştığını. başka çekilde görünmüyor bilgisayarımın yönet kısmınada girdiğimde görünmüyor.... bildiğiniz veya önerebileceğiniz başka yollar varsa bekliyorum....

    Carpe Diem
Toplam Hit: 1146 Toplam Mesaj: 10