

Hdd Ye I386 Klasörü İle Windows Kurulumu?
-
elimde bitane laptop hdd si var, bunu kendi makinama baglayarak cd romsuz laptop'a sistem kurmak istiyorum .
hdd ye I386 klasörünü kopyalayıp windows kurmak için hangi işlemleri yapmak gerekiyor , yada butur başka alternatif kurulum işlemleri varmı ? -
tek söyleceğim bunun mümkün oldugu ve aradığın şey i386 klasörü içindeki winnt32.exe /? yazarak komutlarına bakmandır.
makelocalsource gibi komutlar vardı. bi partisyonu boot işlemi için ayırıp gerekli dosyaları ona atıyordu. ve bilgisayar yeniden başladığında
xp cd'sinin dosyalarını ordan boot ediyordu. zamanında denemiştim işe yarıyor ama şimdi unuttum uzun parametreleri vardı.
deneme yanılma yöntemiyle bak işte, parametreleri önemli!
-
peki bu dosyaları USB ye atıp ordan xp kurabilir miyiz
-
arkadaşım sanırım kodun şu şekilde olmalı vereceğin komut şu
winnt32.exe /makelocalsource /noreboot /syspart X: /tempdrive X:X:'den kastım, temiz hazırladığın hdd partisyonudur. kurulum dosyaları buraya atılacak...
kendine göre yaz. (misal D: gibi)
ayrıca USB'den de kurulum yapılabilir ama bunun için gerekenler:
1- herşeyden önce iyi bir sabır :D
2- hex editör kullanmayı bilceksin
3- azıcık ingilizcen olucak
4- bios'un usb'den önyüklemeyi desteklicek.
5- bol bol araştırma yap :D msnf mi öle siteler var oraları takip et, bunlar sürekli sorulan sorular orda...
911cd.net de vardı sanırım
bu adamlar her türlü olayda aşmış durumdalar.. tnctr.com gibi birçok site, burdan öğrendiklerini kullanıyor.
google'a en basitinden how to install xp from usb disk gibi birşey yazarsan muhtemelen bu siteleri bulursun...
edit: something like this:
http://www.msfn.org/board/How-to-install-XP-from-USB-t111406.html
-
usb ile bilgisayarı açıyoruz ama kurulum konusunda sıkıntımız var.