Hdmı Hakkında..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xCs
    xCs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2009
    Erkek

    selam arkdaslar uzun süreden sora burda omak güzel=) neyse benim sorum şu: 

      HDMI la pc yi LCD ye bagladıgım zamn sesi yine pcden alıyorum.twden ses cıkışı nasıl alabilirim?

    @başlıklarımız açıklayıcı ve konularımızı doğru açmaya özen gösterelim.
    ..


    GranT Me SerEnity!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    goldfinger
    goldfinger's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    bağlantıyı masa üstü pc denmi yoksa diz üstü pc denmi yapacaksın masa üstü pc den yapıyorsan dvı-hdmı kablo sunda ayrıyetten ses için kullnılan soketleri tvnin uygun ses girişlerine bağlaman gerek

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xCs
    xCs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2009
    Erkek
    yok dız ustu?

    GranT Me SerEnity!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    goldfinger
    goldfinger's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    xCs bunu yazdı:
    -----------------------------
    yok dız ustu?
    -----------------------------

    diz üstü konusunda pek bilgim yok 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xCs
    xCs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2009
    Erkek
    eyw  saolasın. warsa bilen arkdaslar yazsın simdiden teskkr ederım..

    GranT Me SerEnity!
Toplam Hit: 687 Toplam Mesaj: 5