Hdmı Hakkında..
-
selam arkdaslar uzun süreden sora burda omak güzel=) neyse benim sorum şu:
HDMI la pc yi LCD ye bagladıgım zamn sesi yine pcden alıyorum.twden ses cıkışı nasıl alabilirim?
@başlıklarımız açıklayıcı ve konularımızı doğru açmaya özen gösterelim... -
bağlantıyı masa üstü pc denmi yoksa diz üstü pc denmi yapacaksın masa üstü pc den yapıyorsan dvı-hdmı kablo sunda ayrıyetten ses için kullnılan soketleri tvnin uygun ses girişlerine bağlaman gerek
-
yok dız ustu?
-
xCs bunu yazdı:
-----------------------------
yok dız ustu?
-----------------------------diz üstü konusunda pek bilgim yok
-
eyw saolasın. warsa bilen arkdaslar yazsın simdiden teskkr ederım..
Toplam Hit: 687 Toplam Mesaj: 5
