Hedye Almam Lazım...
-
arkadaşlar sizce yılbaşında eşime ne hediye alabilirim.aklıma hiçbişey gelmiyor ve bu bizim ilk yılbaşımız olucak anlamlı bişey almak istiyorum.bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
-
Sen kocanın nasıl biri olduğunu anlat biz sana yardım edelim.Biz yılbaşı kutlamayız ama hadi neyse eğer bana sevgilim hediye alacak olsa idi.Tüm hediyelerini çooook seviyorum...
Benim sana tavsiyem.Sıcak bir söz ile hediyeni vermen.Istersen sokak köpeği getir hediye olarak.Çok hoşuna gidecektir.
-
eşimi anlatayım ozaman:biraz deli doludur,neşeli ve komiktir.sigaraya bayılır en büyük hobisidir.arabasınıda çok sever.aile bağları kuvvetlidir,romantiktir,duygusaldır. böyledir işte canım kocacım. şimdi ne yapayım ben?


-
allah bozmasın .)
-
ben bıseyler yazabılırım bende bı kız arkadasıma yapmıstım eger bıraz paran bıraz bılgısayar bılgın ve bırazda zamanın varsa yapmalısın cok guzel gerci sen bayansın ama olsun erkeklerde sever bole seylerı:
şimdi evinizin pencere kenarını olan en guzel yerini guzelce temızle o gece evde hiç ışık yanmayacak epeyce kırmızı mum al ve kırmızı gul o temızledıgın bolgeye hepsini guzelce yerleştir tabak bardak hersey camdan olacak guzel yemekler falan yap yani lezzetli tatlı yap sampanya falan al bi de loreena mckennitt"in "live in paris and toronto" kasedini al bu kaset butun gece boyu sıze fon yapacak merak etme guzel kasettir 2 kaset bırden 20 milyon falan sonra eger sıır okumayı sevıyorsan (sevmesende yapmalısın bu dıyecegımı) bı kasede cok guzel bı sıır doldurt kendı sesınden arkada su seslerı yagmur seslerı falan kus sesı falan sıırın sonunda senı kaybedersem olurum falan gıbı bısey olsun ve bu sozu soyleyınce butun sesler dınsın sadece senın sesın olsun bu kasedı ıcı ipek dısı kırmızı kadıfe olan bı kutuya koy ipeğin uzerınde şiirin sözleri yazsın gecenın en guzel yerınde bole ıkınızde mutlusunuz falan bu kasedı dınlet ondan sonrasını bılemem ben bı erkek olarak cok sevıyorum bunu kızlarda sever ama tercıh senın ne yapacagını sen bılırsın bu arada bu fıkrıme bı yorum getırırsen sevınırım tamam mı guzel yılbasları gecırmenız dıleyıyle


-
BLACKHELL ASLINDA ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ROMANTİK Bİ FİKİR BUNU YAPABİLİRİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YANLIZ Bİ SORUNUM VAR.İKİMİZDE ÇALIŞIYORUZ VE AKSİLİK İŞTE AYNI ŞİRKETTEYİZ.EVE AYNI SAATTE GİRİP AYNI SAATE ÇIKIYORUZ.VE TATİLDEDE EVDEN KESİNLİKLE BENSİZ DIŞARIYA ÇIKMAZ.AMA Bİ ÇÖZÜM BULURSAM BU FİKİR HOŞUMA GİTTİ YAPICAM.
Toplam Hit: 1693 Toplam Mesaj: 6
