folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Hepsiburada.Com'un Teknik Servisten Gelen Kargoyu Kaybetmesi



Hepsiburada.Com'un Teknik Servisten Gelen Kargoyu Kaybetmesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aquila
    Aquila's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    Sayın müritler,

     

    Sennheiser kulaklığımı geçen ay hepsiburada üzerinden servise yolladım. Servis cx1.0 ile değişim yapılacağı söyledi onayladım. 21.08te kargoya vermiş sennheiser. Hepsi burada sayfasında herhangi bir güncelleme olmayınca sayısız şikayet bırakmama rağmen template 20 iş günü servis vs. Maili attılar. Geçen aradığımda 20 iş günü doldığundan ücret iadesi yapılabileneceği söylendi ben de garanti kapsamında bana gelen ürünün 150 lira civarı olduğunu 90 liralık ücret iadesini kabul etmiyeceğimi söylememe rağmen bu sabah iban numaranızı atarsanız ücret iadrniz gerçekleşecektit diye mail geldi. Süreç içinde sennhieserle de mailleşiyordum. Hepsiburada temsilcisi başka bir şey yapılamayacağını söyledi sennheiseri geri aradığımda kendi taraflarınfan yazılı sözlü uyardıklarını ama iç işlerinr karışamayacaklarından daha fazla yardımcı olamaaycaklarını sölediler. Ben de onlardan hepdibıradaya gönderilen yeni ürünün kargo takip numarasını istesim. Yurtiçi kargo no: 910077149078. Kargonun teslim alındığı gözüküyor 22.08.2017te.

    Yasal süreç başlatmayı düşünüyorum hepdiburada en son mantıklı bir dönüş yapamazsa.

    Konu hakkında yardımcı olabilecek veya fikir verebilecek mürit varsa müteşekkir olurum.

     

    Konu hakkında şikayetvar kaydım:   https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-servisten-gelen-kulakligi-1-haftadir-kargolayamadi

     edit: eksisozluk başlığı "https://eksisozluk.com/hepsiburadanin-urunu-gaspi-ve-zorunlu-para-iadesi--5456662?day=2017-09-19"

     
    Aquila tarafından 19/Eyl/17 23:14 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    Aquila bunu yazdı

    Sayın müritler,

     

    Sennheiser kulaklığımı geçen ay hepsiburada üzerinden servise yolladım. Servis cx1.0 ile değişim yapılacağı söyledi onayladım. 21.08te kargoya vermiş sennheiser. Hepsi burada sayfasında herhangi bir güncelleme olmayınca sayısız şikayet bırakmama rağmen template 20 iş günü servis vs. Maili attılar. Geçen aradığımda 20 iş günü doldığundan ücret iadesi yapılabileneceği söylendi ben de garanti kapsamında bana gelen ürünün 150 lira civarı olduğunu 90 liralık ücret iadesini kabul etmiyeceğimi söylememe rağmen bu sabah iban numaranızı atarsanız ücret iadrniz gerçekleşecektit diye mail geldi. Süreç içinde sennhieserle de mailleşiyordum. Hepsiburada temsilcisi başka bir şey yapılamayacağını söyledi sennheiseri geri aradığımda kendi taraflarınfan yazılı sözlü uyardıklarını ama iç işlerinr karışamayacaklarından daha fazla yardımcı olamaaycaklarını sölediler. Ben de onlardan hepdibıradaya gönderilen yeni ürünün kargo takip numarasını istesim. Yurtiçi kargo no: 910077149078. Kargonun teslim alındığı gözüküyor 22.08.2017te.

    Yasal süreç başlatmayı düşünüyorum hepdiburada en son mantıklı bir dönüş yapamazsa.

    Konu hakkında yardımcı olabilecek veya fikir verebilecek mürit varsa müteşekkir olurum.

     

    Konu hakkında şikayetvar kaydım:   https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-servisten-gelen-kulakligi-1-haftadir-kargolayamadi

     

     

    hocam hepsiburada yönetim kadrosunu bul. dolandırıcılar başlığıyla hepsine mail at. 2 güne çözülür. ama ceo'sundan cio cfo ne varsa gönder.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aquila
    Aquila's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek
    HanDSomE bunu yazdı
    Aquila bunu yazdı

    Sayın müritler,

     

    Sennheiser kulaklığımı geçen ay hepsiburada üzerinden servise yolladım. Servis cx1.0 ile değişim yapılacağı söyledi onayladım. 21.08te kargoya vermiş sennheiser. Hepsi burada sayfasında herhangi bir güncelleme olmayınca sayısız şikayet bırakmama rağmen template 20 iş günü servis vs. Maili attılar. Geçen aradığımda 20 iş günü doldığundan ücret iadesi yapılabileneceği söylendi ben de garanti kapsamında bana gelen ürünün 150 lira civarı olduğunu 90 liralık ücret iadesini kabul etmiyeceğimi söylememe rağmen bu sabah iban numaranızı atarsanız ücret iadrniz gerçekleşecektit diye mail geldi. Süreç içinde sennhieserle de mailleşiyordum. Hepsiburada temsilcisi başka bir şey yapılamayacağını söyledi sennheiseri geri aradığımda kendi taraflarınfan yazılı sözlü uyardıklarını ama iç işlerinr karışamayacaklarından daha fazla yardımcı olamaaycaklarını sölediler. Ben de onlardan hepdibıradaya gönderilen yeni ürünün kargo takip numarasını istesim. Yurtiçi kargo no: 910077149078. Kargonun teslim alındığı gözüküyor 22.08.2017te.

    Yasal süreç başlatmayı düşünüyorum hepdiburada en son mantıklı bir dönüş yapamazsa.

    Konu hakkında yardımcı olabilecek veya fikir verebilecek mürit varsa müteşekkir olurum.

     

    Konu hakkında şikayetvar kaydım:   https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-servisten-gelen-kulakligi-1-haftadir-kargolayamadi

     

     

    hocam hepsiburada yönetim kadrosunu bul. dolandırıcılar başlığıyla hepsine mail at. 2 güne çözülür. ama ceo'sundan cio cfo ne varsa gönder.

    Valla nerden bulabilirim aktif maillerini bir de ilgilenirler mi bilmiyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    peşini bırakma ibnelerin çözersin bu olayı..


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Şaşırdım mı? Hayır.

    Umarım çözersin en kısa sürede.


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aquila
    Aquila's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    Serefsizlerin attigi mail

    https://ibb.co/iGWiZQ

     

    Ulan adamlara iadeyi kabul etmiyorum deyince zorla aldigim karta yolluyoruz diyolar boyle bir politika olabilir mi. Degisen stok ne demek amk servis bana yollamis urunu. Acik acik abi biz onu 160a okuttuk al sana 90 lira diyorlar.kafayi yicem boyle serefsizlik olamaz.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    http://www.dol.com.tr/ buraya bağlı. doğan online platformu. yönetim şeması belli. yeni ceo yabancı. yönetim kurulu üyelerine ulaşamadım. burdan çirkefe bağlayabilirsin.

    edit: linkedin üzerinden hepsiburada çalışanlarına ulaşabilir veya bulabilirsin.

    edit2: tm buldum hepsini toplam 690 kişi

    https://www.linkedin.com/search/results/people/?facetCurrentCompany=%5B%22150890%22%5D

     

     

    HanDSomE tarafından 19/Eyl/17 16:47 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hocam daha yetkili birine bağlanıyorsun ve diyorsunki

    shennizer dan kargo takip kodunu aldım kontrol ettim ve kargo sizin elemanlarınız tarafından teslim alınmış yani ürün sizde.

    fakat değeri daha yüksek bir ürün ile değişim olduğu için siz burada bu ürüne el koymuş gibi gösteriyorsunuz kendinizi.

    kargo kaybolsa kargoda kaybolur hepsiburada nın içinde değil ürünüm sizde ve değişen ürünümü veya değişen ürün kadar ücret iadesi istiyorum 

    üretici garantili ürünün bana verdiği ürün bu diye çirkeflik yapabilirsin.

     

    lenovo laptopum için bana termal macun garanti kapsamında 250 tl para istediler yok kasa değişecek yok bilmemne hiç birşeyi yok cihazın sadece benim istediğimi yapın dedim 

    servis iade çıkardı müdürlerine ulaştım adam termal macun + fan değişimi yaptı ücretsiz.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    sen o parayı aldığına şükret bence kutusundan arızalı çıkan telefonu iade almadılar her yere de şikayet ettik hiç bir sonuç alınmadı. işin çakalı olmuşlar müşterinin yararına hiç bir adım atmıyorlar mümkün olduğunca alışveriş yapmamak gerekiyor ama adamlar tekel oldular neredeyse.


    :|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek

    mail bulursan bir dal da ben alabilir miyim hocam :) anasını avradını soyunu sopunu ..... 1233 lira alışveriş yaptım 2. el mal geldi kargo patlak ürün kutusunun anasi skilmiş şekilde geldi. artık her türlü yerden yazıyorum mesajlarımı yorumlarımı siliyorlar :)


    next next next install
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aquila
    Aquila's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    Tüketici hakemine başvuru yapcam ayrıca ekşisözlük yazarı üzerinden paylaşacağım bir nebze kamuoyu baskısı yaratmak için

    edit: başvuru yaptım ayrıca linkedenden bulduğum bütün üst düzeylere ekşisözlükteki linkli yolluyorum kontakt başvurusu notunda mailleri bulamadım.

    Aquila tarafından 19/Eyl/17 23:30 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 1140 Toplam Mesaj: 11
hepsiburada rezilliği