Hereos Might And Magic Kingdoms Online Oynayamıyorum :|
-
http://mightandmagicheroeskingdoms.ubi.com/en/
ubi heroes might and magic'in online oynanabilirini (web üzerinden) çıkarmış iyi güzel üye oldum ancak şöyle bi hata alıyorum
"WELLCOME
M&M Heroes Kingdoms™ has not been launched in your country yet!
We chose to open the game to players in each country only when we are sure that the quality has been raised to the top, and when we are ready and confident.
We will contact you when the game is ready to be launched in your country."
türkiyede oynanamıyomuş,hazır olunca açılcakmış felan diyo heralde,napmam gerek oynayabilmem için :|
-
register tıkladım senin uyarıyı verdi. tekrar tıkladım aşağıdaki linke yönlendirdi?
https://secure.ubi.com/accman/register
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------
register tıkladım senin uyarıyı verdi. tekrar tıkladım aşağıdaki linke yönlendirdi?
https://secure.ubi.com/accman/register
-----------------------------üye oldum zaten ben :|
-
Bırak bu işleri lan.Gel pvp ko oynuyak :D
-
Senın bulunduğun bolgede bu oyun oynamaya hazır değilmiş sanırsam daha sonra tekrar dene dıyor:D
-
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Bırak bu işleri lan.Gel pvp ko oynuyak :D
-----------------------------
geldiğimde laptop alınca oynarız :D gerçi bu yurdun internetiyle kıral oyunda mario oynıyamassın :D -
DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------
Bırak bu işleri lan.Gel pvp ko oynuyak :D
-----------------------------
geldiğimde laptop alınca oynarız :D gerçi bu yurdun internetiyle kıral oyunda mario oynıyamassın :D
-----------------------------100mbit net var ne mario'su lan :D (parayı verirsen)
