Herkese Flip 3D

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    invisible_1905
    invisible_1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Arkadaşlar vista da flip 3d yi biliyoruz peki yeterlimi bilmem ama Linux kulalanan arkadaslar bilirler AIGLX BERYL masaüstü olayını işde size bir ufacık bi program 961kb boyutunca Yod'm 3d Harikalar yaratıyo cok kulanıslı ve turkce destegide var.

    Sistem Gereksinimi Windows XP/Vista DirectX 9 uyumlu bir ekran kartınız olması.  Kullanımı ise cok kolay CTRL+SHIFT tuş kombinasyonuna basılı tutarak ister klavyenizdeki ok tuşları ile ister mause ile kup ekranınızı rahatlıkla kullana blirsiniz. Kolay gelsin Buradan indirin http://rapidshare.com/files/26570752/yodm3D.rar


    TIGER şimdi asker 87/2/B Tankçı (www.divxhome.net) Herkesi bekleriz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    çok güzel bir paylasım kullanımı çok kolay Çook Eğlenceli.............

    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    invisible_1905
    invisible_1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Ayrıca her masaüstüne değişik bir arka planda ekleyebiliyorsun. :) Benim hoşuma gitti çok güzel yapmışlar. :D

    TIGER şimdi asker 87/2/B Tankçı (www.divxhome.net) Herkesi bekleriz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    http://img142.imageshack.us/my.php?image=harikaku5.png

    ss aldım güzel görüküyo


    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
Toplam Hit: 715 Toplam Mesaj: 4