Heroes Of Newerth Oynayanlar?
-
Lol konusunu görünce aklıma geldi..
HoN da takılan TBT'liler var mı? Varsa haberleşelim gençler, birlikte oyun atarız..
Nick: N_m_C
-
Up ulen...
-
5 dolarken almıştım ama bedava oldu herhalde. İlk aldığımda 1 kere oynamıştım daha da oynamadım pek sarmadı nedense. Eğer ki tbt den adam çıkarsa başlayaiblirim.
-
nick : kvasirr
-
hocam, ben de oynuyorum, 100lük hero paketi satın almıştım bu seneki yılbaşı kampanyasında. Nerdeyse tüm herolar açık anlayacağınız :)
Nickim: Aferd
-
lol geçmeden önce hon oynuyordum şu anda ne şampiyonları hatırlıyorum ne itemleri :D
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------lol geçmeden önce hon oynuyordum şu anda ne şampiyonları hatırlıyorum ne itemleri :D
-----------------------------sen gel hoca, biz hatırlatırız :))
Toplam Hit: 1030 Toplam Mesaj: 7
