folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Herşey Normal, İnternet Yok!



Herşey Normal, İnternet Yok!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    dün bilgisayarın yerini değiştirdim. Birden internet gitti. Modem ışıkları ayarlar herşey normal ve panele göre bağlantı da var. ağ bağlantısı yapabiliyorum dizütüyle modeme ama internete girmiyo. Ana makine de girmiyo. Modemi kaldırıp yenden yükledim, fabrika ayarlarına geri dönüp yenden yaptım. Kabloları kontrol ettim ki internet ışığı da yanıyo modem üztünde. airties wav 140 Koçnet Biri üzerinden servis alıyorum. Ağ sunucusuyla bağlantı engellendi gibi bişeyler çıkıyo firefoxta site yazınca. Lütfen acil yardım, problem ne olabilir ben ne yapabilirim?

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    music
    music's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    aynısı bana oldu hocam herşey normal sadece internete girmiyo adam geldi baktı dedi sin internete reset atmışsınız dedi

    tmm düzeltin dedik bi kaç siteye girdi ayarlarla oynadı düzeldi


    AKPli MÜRİD bu sitde akpli müridlere duyurulur grup krularım grupta hayvan siyanojen Qin ve sirpence karabasan351(yeni üye) akpli mürid yoqluğu var :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blutarm
    blutarm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Ayarların zaten modemde kayıtlıdır her bilgisayar için tekrar kurmana gerek yok.Sorunun için önce dosta ipconfig çek.Modemin ethernet sanıyorum ip adresiyle tarayıcıdan erişmeyi dene.Dhcp'den otomatik ip almışmı ona bak vs..Sorun bunlarada olabilir.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    dhcpden sorun var diyo önce birkaç saniyede düzeliyo. ama bağlanmıyo. modem ayar muhabbetni biliyorum ama her yolu denedim işte. music yani koçneti ara mı diyosun?

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    Aradım müşteri hizmetlerini. Teknik inceleme yapıp bana gei dönceklermiş :P ipconfig http://img88.imageshack.us/img88/3797/internetnd1.jpg

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dj_hacker
    dj_hacker's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    aynısı banada dün olmustu kasper sky 2009 u sildim normale dondu ne alakası warsa :S

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    dj_hacker, firewall sounudur o, ayarlarda her bağlantıyı engellemiştir. kaldırınca düzelmiştir doğal olarak. Kurup ayarlardan halledebilirsin.

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CIZIRTI
    CIZIRTI's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------
    dün bilgisayarın yerini değiştirdim. Birden internet gitti. Modem ışıkları ayarlar herşey normal ve panele göre bağlantı da var. ağ bağlantısı yapabiliyorum dizütüyle modeme ama internete girmiyo. Ana makine de girmiyo. Modemi kaldırıp yenden yükledim, fabrika ayarlarına geri dönüp yenden yaptım. Kabloları kontrol ettim ki internet ışığı da yanıyo modem üztünde. airties wav 140 Koçnet Biri üzerinden servis alıyorum. Ağ sunucusuyla bağlantı engellendi gibi bişeyler çıkıyo firefoxta site yazınca. Lütfen acil yardım, problem ne olabilir ben ne yapabilirim?
    -----------------------------
    dizüstüyle ağ bağlantısı yapabiliyorsan fakat kablolu bağlantı yapamıyorsan ip noyu manuel tanıtmayı dene. bende dizüstüyle kablosuz bağlanıyor fakat kablolu bağlanamıyordum. bilgisayarcı geldi ve ip noyu elle tanıttı. benim anlattığım hataysa eğer aygıt yöneticisinde "ağ bağdaştırıcı"sında sarı ünlem işareti görmen gerekir. eğer yoksa sarı ünlem başka bi problemdir.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    Cızırtı senin problem dizüstüyle. Ben ana makineden de bağlanamıyorum. Dizüstü ipsini tanıyo zaten.

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    Müşteri hizmetlerini aradım, bi işlem yaptık şu an çıkış yapabilmeniz lazım dediler. Denedim oldu.

    Teşekkürler arkadaşlar.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    bende de 212 li bi ipe yönlendiriyodu duzeldi sonra


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 2135 Toplam Mesaj: 11