Herşey Normal, İnternet Yok!
-
dün bilgisayarın yerini değiştirdim. Birden internet gitti. Modem ışıkları ayarlar herşey normal ve panele göre bağlantı da var. ağ bağlantısı yapabiliyorum dizütüyle modeme ama internete girmiyo. Ana makine de girmiyo. Modemi kaldırıp yenden yükledim, fabrika ayarlarına geri dönüp yenden yaptım. Kabloları kontrol ettim ki internet ışığı da yanıyo modem üztünde. airties wav 140 Koçnet Biri üzerinden servis alıyorum. Ağ sunucusuyla bağlantı engellendi gibi bişeyler çıkıyo firefoxta site yazınca. Lütfen acil yardım, problem ne olabilir ben ne yapabilirim?
-
aynısı bana oldu hocam herşey normal sadece internete girmiyo adam geldi baktı dedi sin internete reset atmışsınız dedi
tmm düzeltin dedik bi kaç siteye girdi ayarlarla oynadı düzeldi
-
Ayarların zaten modemde kayıtlıdır her bilgisayar için tekrar kurmana gerek yok.Sorunun için önce dosta ipconfig çek.Modemin ethernet sanıyorum ip adresiyle tarayıcıdan erişmeyi dene.Dhcp'den otomatik ip almışmı ona bak vs..Sorun bunlarada olabilir.
-
dhcpden sorun var diyo önce birkaç saniyede düzeliyo. ama bağlanmıyo. modem ayar muhabbetni biliyorum ama her yolu denedim işte. music yani koçneti ara mı diyosun?
-
Aradım müşteri hizmetlerini. Teknik inceleme yapıp bana gei dönceklermiş :P ipconfig http://img88.imageshack.us/img88/3797/internetnd1.jpg
-
aynısı banada dün olmustu kasper sky 2009 u sildim normale dondu ne alakası warsa :S
-
dj_hacker, firewall sounudur o, ayarlarda her bağlantıyı engellemiştir. kaldırınca düzelmiştir doğal olarak. Kurup ayarlardan halledebilirsin.
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
dün bilgisayarın yerini değiştirdim. Birden internet gitti. Modem ışıkları ayarlar herşey normal ve panele göre bağlantı da var. ağ bağlantısı yapabiliyorum dizütüyle modeme ama internete girmiyo. Ana makine de girmiyo. Modemi kaldırıp yenden yükledim, fabrika ayarlarına geri dönüp yenden yaptım. Kabloları kontrol ettim ki internet ışığı da yanıyo modem üztünde. airties wav 140 Koçnet Biri üzerinden servis alıyorum. Ağ sunucusuyla bağlantı engellendi gibi bişeyler çıkıyo firefoxta site yazınca. Lütfen acil yardım, problem ne olabilir ben ne yapabilirim?
-----------------------------
dizüstüyle ağ bağlantısı yapabiliyorsan fakat kablolu bağlantı yapamıyorsan ip noyu manuel tanıtmayı dene. bende dizüstüyle kablosuz bağlanıyor fakat kablolu bağlanamıyordum. bilgisayarcı geldi ve ip noyu elle tanıttı. benim anlattığım hataysa eğer aygıt yöneticisinde "ağ bağdaştırıcı"sında sarı ünlem işareti görmen gerekir. eğer yoksa sarı ünlem başka bi problemdir. -
Cızırtı senin problem dizüstüyle. Ben ana makineden de bağlanamıyorum. Dizüstü ipsini tanıyo zaten.
-
Müşteri hizmetlerini aradım, bi işlem yaptık şu an çıkış yapabilmeniz lazım dediler. Denedim oldu.
Teşekkürler arkadaşlar.
-
bende de 212 li bi ipe yönlendiriyodu duzeldi sonra
