folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Hi-Level- Kingston Hyperx?



Hi-Level- Kingston Hyperx?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicoo
    Cicoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2008
    Erkek

    Müridler şimdik konu şöle 2 gb ram alıcam.HI-LEVEL - KINGSTON HYPERX arasında kaldım.İkiside güzel görünüyo 1066 mhz olması iyi.Ancak şöle bişey var.Bulunduğum bölgeye bi tek ups kargo geliyor.Netsiparisten alırsam yani HI-LEVEL ups kargo ile gelir rahat olur.Ama KINGSTON HYPERX ona beş basar diyosanız bi arkadaşa yönlendiricem.Ne diyosunuz Hangisini alsam daha iyi sizce???


    Net Siparis:

    http://www.netsiparis.com/detay/12261087016/HI-LEVEL-2GB-DDR2-1066MHZ-SOGUTUCULU


    Hepsiburada:

    http://www.hepsiburada.com/kingston-hyperx-2gb-1066mhz-ddr2-ram-khx8500d22g/productDetails.aspx?categoryid=47&productid=bd53147#tablnk

     

     

    Not: forum kurallarını okumazsan bir daha actığın konular silinir hocamm-


    Zor günler geçirdi ama hala ayakta. :/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    hocam 2x1 kingston hyperx 1066 mhz kullanyorum gayet de memnunun sogutması da işe yarıyor ben kingston al deim ayrıca ups kargo çok geç geliyor :D bilgine


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    carnager
    carnager's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    bendede 2x2 1066mhz var kendime oyun bilgi yaptım kastığı oyun yok :) kingston derim başka bişi demem...


    EVERY MAN DIES, NOT EVERY MAN REALLY LIVES ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Destrega
    Destrega's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2007
    Erkek

    ikiside 1066 mhz kingstonun , hi-level den bir farkı yok kalite farkıda yok zaten sonuçta ram bence netsiparişten al.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeroiquE
    HeroiquE's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2009
    Erkek

    bende ram alayim diyorum ama desteklermi benim anakart ,daha önce hiç ram eklemesi yapmadım her hangi bir pc 'ye.

    1 zorlugu varmı beyler anlatırmsıınız?


    Hak,tepene inen bir kılıç da olsa,boynunu ona uzatmaktan çekinme. // Donamım soru-destek için pm ON.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    KINGSTON baba gerisi hikaye


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
Toplam Hit: 1816 Toplam Mesaj: 6