Hi-Level- Kingston Hyperx?
-
Müridler şimdik konu şöle 2 gb ram alıcam.HI-LEVEL - KINGSTON HYPERX arasında kaldım.İkiside güzel görünüyo 1066 mhz olması iyi.Ancak şöle bişey var.Bulunduğum bölgeye bi tek ups kargo geliyor.Netsiparisten alırsam yani HI-LEVEL ups kargo ile gelir rahat olur.Ama KINGSTON HYPERX ona beş basar diyosanız bi arkadaşa yönlendiricem.Ne diyosunuz Hangisini alsam daha iyi sizce???
Net Siparis:
http://www.netsiparis.com/detay/12261087016/HI-LEVEL-2GB-DDR2-1066MHZ-SOGUTUCULU
Hepsiburada:
http://www.hepsiburada.com/kingston-hyperx-2gb-1066mhz-ddr2-ram-khx8500d22g/productDetails.aspx?categoryid=47&productid=bd53147#tablnk
Not: forum kurallarını okumazsan bir daha actığın konular silinir hocamm-
-
hocam 2x1 kingston hyperx 1066 mhz kullanyorum gayet de memnunun sogutması da işe yarıyor ben kingston al deim ayrıca ups kargo çok geç geliyor :D bilgine
-
bendede 2x2 1066mhz var kendime oyun bilgi yaptım kastığı oyun yok :) kingston derim başka bişi demem...
-
ikiside 1066 mhz kingstonun , hi-level den bir farkı yok kalite farkıda yok zaten sonuçta ram bence netsiparişten al.
-
bende ram alayim diyorum ama desteklermi benim anakart ,daha önce hiç ram eklemesi yapmadım her hangi bir pc 'ye.
1 zorlugu varmı beyler anlatırmsıınız?
-
KINGSTON baba gerisi hikaye
