Hi-Speed Usp 2.0

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    Arkadaslar bilgisayara format attim ve butun driverleri yukledim fakat bir yerde sorun var.Ilk once belirteyim bios ayarlarindan anlamiorum.Ben bilgisayarin usp portuna wireless taktim yani disardan.diyorki:usp portuna takmis oldugunuz disk hi-speed sizin portunuz hi-speed 2.0 olmadigi icin araciniz yavas calisabilir dio.Ama ben portlarin 2.0 oldugunu zannediodum ama deil bu sorunu 2.0 olmasi icin nasi halledebilirim.Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.Hayirli bayramlar.

    https://t.me/pump_upp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    öndeki portlar kasa dahilindedir. anakarta kablo aracılığıyla bağlanıo. arkadaki girişler anakartın üzerinde zaten.

    kısacası o aygıtı kasanın arkasındaki usb lerden birine tak 2.0 çatır çatır kullan :D 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    Belirteyim kusuruma bakmayin notebook kullaniyorum.

    https://t.me/pump_upp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    anakart özelliklerini söyleyebilir misin ? ya da modeli ver ben bi araştırayım. ;)

    screw you guys! i"m goin" hoooome!
Toplam Hit: 1534 Toplam Mesaj: 4