folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Hiç Uğraşmadan Aşk Mektubu Yaz (:



Hiç Uğraşmadan Aşk Mektubu Yaz (:

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_worm
    pc_worm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek
    http://www.beles.org/ask_mektubum.htm

    Eğer O aşk'a layık biriyse alın elinize kalem kağıt yazın yok ama şerrrrrrrrrrrefsizin tekıyse lın buraya yazın gereklı bılgılerı sonra halı hazırda mektubuda yollayın köhneye gitsin...

    jack daniels 160 yaşında
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    dayı yengeyle ayrıldın herhalde (:
    bi hırsla yazmışın (:
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    th3Abdo
    th3Abdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2006
    Erkek
    komikmiş :]...

    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    baskasinin yazdigi ask mektugunu alip kendi sevgiline gonderirsen tuvalet kagidindan farki kalmaz gozumde.
    icinden ne geliyorsa yazarsin beceremiyorsan yazmazsin

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_worm
    pc_worm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek
    Anti yengenin a.q :) walla nerden bildin la bravo.gif

    jack daniels 160 yaşında
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Zuahahaha :D hocam süper :D bakın benimkine;
    "Canım Sevgilim Leyla;
    Bu mektubu sana tuvalet dan yazıyorum..Seni ne kadar sevdiğimi bilemezsin.Eski günlerimizi
    unutamıyorum.Seninleyken dinlediğimiz unforgiven şarkısı çalıyor ve ben şuan da o şarkıyı
    dinliyorum.Mazimiz geliyor aklıma.Çok üzülüyorum sevgilim..Bana verdiğin sözler,ettiğin yeminler,bir türlü
    çıkmıyor aklımdan..Hani bana söylediğin sevdiğim lafı var ya,işte o benim hayatımı değiştirdi.Seninle
    geçirdiğim günler geliyor aklıma. 16 yıldır boş yaşamışım.Bana hayatımın en güzel günlerini yaşattın.
    Farkında mısın sevgilim? Bugün beni terk edişinin 40. günü.Sana pezevenk diyeceğim ama dilim varmıyor..Diyemiyorum..
    Bir gün kahvaltı yaparken kafana şeker kasesini fırlatmıştım.Sen de ani bir
    refleksle eğilerek tehlikeyi bertaraf etmiştin ve bana ıska ıska demiştin.Ama arkasından gelen reçel
    kavanozunu hiç hesaba katmamıştın sevgilim.Yüzünden süzülen reçel ile çok tatlıydın.

    Leyla; Seni her zaman çok sevdim ve sevmeye devam edeceğim.Seni hiçbir zaman unutmayacağım
    Ben yalnızca sana bağlı kalacağım (sen başkasının olsan bile) Beni terk ettiğin gün patates almıştım.
    Üzerinde 30 gün içerisinde tüketin yazıyordu. Bugün 40 gün olmuş ve ben o patates i yedim sevgilim.
    Gerisi Allah'a kalmış...Ölürsem seni çok sevdiğimi,senin için skimi bile feda edeceğimi unutma.
    Bu arada sakın mezarıma gelme!!!

    Son olarak; elveda Leyla "

    :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    underzero hocam seni seviyom ben ya lafa baq sana helal olsn hocam yazabiliosan yaz yazamıosan yazma zaten bize terstir öyle şeyler kıza mektup yazacam yok bozar bizi
Toplam Hit: 1038 Toplam Mesaj: 7