High Definition Sorunu ?
-
notbook formatladim driverleri yukledim son olarak HIGH DIFINITON AUDIO VERI YOLUNDAKI MODEM AYGITI bi turlu cozemedim sorunu lutfen biri yardimci olabilirmi yarin notbook teslim etmem gerek..
simdiden tesekkurler
-
cok boktan bisey hoca o, everest'le girip audio driver'in tam adini verirsen yardimci olabiliriz.
birde dogru driver oldugundan eminsen, uninstall et driver'i restart et tekrar yukle
-
modem dir o ya. 56k modem driverı olması lasım yanlış hatırlamıyorsam.
-
t-19 sen yasiyonmu hoca yaa seni gormek ne guzel yada ben bayadir uramiyorum ondandir..
naber nasilsin..
-
marka model söle yardımcı olalım
-
evet modemmis 2 gundur 2 formati attim 3 defa driver yukledim bi bu manyaq modem yuklememisim audio lan calisiyor diye gerek gormedim meger cift goruyormus ilginizie tesekkurler..
-
56k modemin ses çıkarmasını sağlayan nane o bi boka yaramıyo tabi modem kullanıyosan başka
-
Bu diriver işine köklü bir çözüm gerekli arkadaş,
