folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Hitman Blood & Money (Sorun) !!!



Hitman Blood & Money (Sorun) !!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    Arkadaşlar s.a.

    Şimdi ben hitman blood & money i aldım- yükledim çalıştırdım ancak sorun şu cok kasıo. bütün grafik ayarlarını aşşa çektim hala kasıo a.g oyunu :@ Bi çözüm yolu gösterin ya!!

    PC Özellikleri:

    P4 3.0 H.T işlemci
    1 Gb ddr 400 ram
    256 mb gforce fx5500 ekran kartı (biraz dandik farkındayım)
    120 gb sata hdd

    bunlar yeter heralde

    lütfen bi çözüm yolu arkadaşlar!!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    bi el atın müridler şu işe ya!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    :)) Benim pc nin özelliklerini yazsam gülersiniz.. iyiymiş güzel pc

    Oyun ağır sanırım,o yüzden kasıyordur, bellek almayı dene, bazı programlar var hdd deki boş alanı ram e ekleyebiliyorsun,bir nevi sanal bellek...

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    aga saolasın yardımın için.Peki böyle bi programı bilen warsa link verebilirmni?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    edit..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    O programlar çok fazla birşeyi değiştirmiyor..Hele senin pc de çok fazla birşeyi değiştireceğini de düşünmüyorum..

    http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_91.31.html Mesela Ekran kartının driverini güncelleyebilirsin.İşte bu son sürümün +%10 performans sağladığını okudum.Ayrıca akran kartı çok ta dandik değil iş yapar yani..Anakartının üretici firmasının sitesine girerek Sürücüsünü de güncelleyebilirsin..
    DirectX eski olabilir(oyun esnasında yüklenmiştir büyük ihtimal)
    Birde o oyunun grafiklerini ekran kartının desteklemesi lazım..Bu durumda çözünürlk falan düşüreceksin artık çaresiz..Birdee oyunun update seçeneği varsa veya yeni yaması çıktıysa onu indirebilirsin..Age Of EmpiresIII bayağı kasıyordu oyunu güncelledim şimdi akıyor ekran resmen..
    Aklıma gelenler bunlar..Haydi kolay gelsin..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    directx de sorun yok onu yükledim driverlarda güncel ama bi bakayım saol
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Valla kardeş senin pc dandikse biz öldük :D

    λ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    aga sinir etti ya. Kasıp duruo artık pc den şüpheleniom
Toplam Hit: 936 Toplam Mesaj: 9