Hitman Blood Money Hile İsteği
-
Üstadlar internetten bi kaç hile buldum.
pizzadox, +10 tranier.
Hitmanbloodmoney.ini klasörünün içine girip enablecheat 1 de yazdım ama bir türlü hileleri olmadı.
Daha önce deneyipte olduğunu gören üstadlardan yardım bekliorum...
-
hitmanbloodmoney.ini dosyasını Not Defteri ile açın ve son satıra "EnableCheats"i ekleyin.
Oyun sırasında C tuşuna basın ve Aşağı/Yukarı tuşlarına basarak hileleri seçin ardından "Enter"a basın. Sağ/Sol tuşlarına basarak da hileleri açıp kapatabilirsiniz (0 kapatır, 1 açar)
Invisible Mode - Görünmezlik
God Mode - Ölümsüzlük
Give Some - Etkisiz hile
InfAmmo - Sınırsız mermi
Show enemy vision - Etkisiz hile
GiveAll - Etkisiz hile
InfClip - Seçili silahın mermilerini sınırsız yapar
Complete level - Bölümdeki tüm görevleri yaparsınız
Time Multiplier - Zamanı hızlandırır (10, en hızlısıdır)
Teleport - Teleport
Görevi Kazanma:
Hileleri aktif ettikten sonra, o anki görevi kazanmak için oyun sırasında Shift + C tuşlarına basın. Eğer hileyi bölümün başında yaparsanız, bölümü "Silent Assassin" rütbesiyle tamamlarsınız.Alıntı
Bildiğim kadarı ile o dediği şeyi en altına ekliycen
-
he bu arada bilginiz olsun en sonunda hitman ölmüyo :)
-
Saolasın ama üstüne altına yanında :D neresine ekledimse işe yaramadı.Bunu yapan biri varsa bi zahmet anlatsın bea :j
-
hatırladıgım kadarı ile "EnableCheats 1" ve "EnableConsole 1" ekliyosun .ini dosyasına. boyle dene olması lazım. bu arada butun oyun sitelerinde istedigin oyunun hilesini bulabilirsin.
-
DKN_JEAN zaten konuyu açmadan önce heryeri aradım.Bütün hileleri denedim yinede olmadı.Ya benim oyunda problem var (çünkü internetten indirmiştim) ya da bunu kimse denemeden yazmış.Yinede teşekkür ederim ama maaalesef bilgin işime yaramadı... :(
-
http://dlh.net/chtdb/chtdl.php?lang=ger&id=33593
burdan indir traineri oyuna acmadan gir trainera sonra gir yap istedigin seyi, eft oyunun sonunda hitman tabuttan kalkarak mesur daggerlariyla etrafi ve patronlari tariyo :)) Ztn tabuta gecici iyneyle girmisti, kalbi gecici olarak drduran bi igne.
Neyse bu trainer bende calisti olmazza sende bi sorun var abi
-
olm konsolu açcan önce lan :) enable console u 1 yapıyoduk sonra yazıyon ordan got fln vardı hatırladığım oyun oynamayalı o kadar uzun zaman olduki
-
sanırım bende bi problem var oyunu internetten indirdim.rip şeklindeydi.ondan olabilir.
Neyse artık hilesiz oynucaz.eskiden hile mi varmış :P
-
hileli oyunları seviyorum :D sırf bunun için bi ara evde yüklicem yazın olabilir.
