folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Hitman Blood Money Hile İsteği



Hitman Blood Money Hile İsteği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jevler35
    jevler35's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    Üstadlar internetten bi kaç hile buldum.

    pizzadox, +10 tranier.

    Hitmanbloodmoney.ini klasörünün içine girip enablecheat 1 de yazdım ama bir türlü hileleri olmadı.

    Daha önce deneyipte olduğunu gören üstadlardan yardım bekliorum...


    A.L.P.H.I
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hitmanbloodmoney.ini dosyasını Not Defteri ile açın ve son satıra "EnableCheats"i ekleyin.

    Oyun sırasında C tuşuna basın ve Aşağı/Yukarı tuşlarına basarak hileleri seçin ardından "Enter"a basın. Sağ/Sol tuşlarına basarak da hileleri açıp kapatabilirsiniz (0 kapatır, 1 açar)

    Invisible Mode - Görünmezlik
    God Mode - Ölümsüzlük
    Give Some - Etkisiz hile
    InfAmmo - Sınırsız mermi
    Show enemy vision - Etkisiz hile
    GiveAll - Etkisiz hile
    InfClip - Seçili silahın mermilerini sınırsız yapar
    Complete level - Bölümdeki tüm görevleri yaparsınız
    Time Multiplier - Zamanı hızlandırır (10, en hızlısıdır)
    Teleport - Teleport

    Görevi Kazanma:
    Hileleri aktif ettikten sonra, o anki görevi kazanmak için oyun sırasında Shift + C tuşlarına basın. Eğer hileyi bölümün başında yaparsanız, bölümü "Silent Assassin" rütbesiyle tamamlarsınız.

    Alıntı

    Bildiğim kadarı ile o dediği şeyi en altına ekliycen

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    he bu arada bilginiz olsun en sonunda hitman ölmüyo :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jevler35
    jevler35's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    Saolasın ama üstüne altına yanında :D neresine ekledimse işe yaramadı.Bunu yapan biri varsa bi zahmet anlatsın bea :j

    A.L.P.H.I
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    hatırladıgım kadarı ile "EnableCheats 1" ve "EnableConsole 1" ekliyosun .ini dosyasına. boyle dene olması lazım. bu arada butun oyun sitelerinde istedigin oyunun hilesini bulabilirsin.

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jevler35
    jevler35's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    DKN_JEAN zaten konuyu açmadan önce heryeri aradım.Bütün hileleri denedim yinede olmadı.Ya benim oyunda problem var (çünkü internetten indirmiştim) ya da bunu kimse denemeden yazmış.Yinede teşekkür ederim ama maaalesef bilgin işime yaramadı... :(

    A.L.P.H.I
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    http://dlh.net/chtdb/chtdl.php?lang=ger&id=33593

    burdan indir traineri oyuna acmadan gir trainera sonra gir yap istedigin seyi, eft oyunun sonunda hitman tabuttan kalkarak mesur daggerlariyla etrafi ve patronlari tariyo :)) Ztn tabuta gecici iyneyle girmisti, kalbi gecici olarak drduran bi igne.

    Neyse bu trainer bende calisti olmazza sende bi sorun var abi 


    I find your lack of faith disturbing.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    olm konsolu açcan önce lan :) enable console u 1 yapıyoduk sonra yazıyon ordan got fln vardı hatırladığım oyun oynamayalı o kadar uzun zaman olduki

    sırıtma la.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jevler35
    jevler35's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    sanırım bende bi problem var oyunu internetten indirdim.rip şeklindeydi.ondan olabilir.

    Neyse artık hilesiz oynucaz.eskiden hile mi varmış :P


    A.L.P.H.I
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpY-EaFw
    SpY-EaFw's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    hileli oyunları seviyorum :D sırf bunun için bi ara evde yüklicem yazın olabilir.

    ilk oyu bu sefer ben kullanamadım :Y abi ben kullanmadan oy vermeyin aq
Toplam Hit: 2842 Toplam Mesaj: 10