Hızlandırıcı!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThE_bLuE
    ThE_bLuE's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    geçen gün arkadaşlar konuşurken bi program varmış bilsisayarı epey hızlandırıyomuş. yani anlayacağınız bilgisayar hızlandırıcı program ...size zahmet bi link atarmısınz...


    imza yoq parmak bassam olurmu :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yuxel666
    yuxel666's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    yuh artık o kadarda değil..performansı düzenlemek için programlar war yada açılşı yada kapanışı hızlandırabileceğin yöntemler var..görev çubuğunda ve çalışan programlarda bi moka yaramayan uygulamalar olur onları ayarlarsın msconfig'de...bla bla bla..sonuçta bahsettiğin şekilde bi program yok yada biraz daha aç ne istediğini pc hızlandırıcı program demek bile komik geliyo bana....haaaa overclock yapcam yardım dersen orası ayrı:))


    fasist kaynıyo ortalık yaa..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThE_bLuE
    ThE_bLuE's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaş o zaman overclock yapıcam anlatırmısın

    imza yoq parmak bassam olurmu :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    ThE_bLuE bunu yazdı:


    arkadaş o zaman overclock yapıcam anlatırmısın


    click to Donanım/Driver bölümü

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    .......

    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    .............................

    ...
Toplam Hit: 1606 Toplam Mesaj: 6